خبرگزاری کار ایران

اجراهای ششمین روز بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۸۵

در ششمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی ۶ اثر نمایشی در بخش اجرای صحنه و ۲ نمایشنامه‌خوانی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در روز چهارشنبه ۲٠ اردیبهشت ماه، همزمان با ششمین روز از جشنواره، مرکز تئاتر مولوی، تالار حافظ، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، پلاتو اجرا تئاترشهر میزبان اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهند بود.

طبق برنامه ریزی انجام شده، نمایش «آقا محمد خان» نوشته و کاری از محمدنوید معمارکرمانی، در ساعت ۱۶:۳٠ و ۲٠ و نمایش «توارد» نوشته علی نورانی، همایون حجازی نیا و کارگردانی علی نورانی، در ساعت ۱۷ به ترتیب در سالن اصلی و سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

نمایش «هملت، شوز» نوشته و کاری از سمانه زارع‌پور، در ساعت ۱۸:۳٠ و ۲۱ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، نمایش «بی‌مرگی» نوشته سیاوش حیدری به کارگردانی حسین پوریانی‌فر در دو سانس ۱۷:۳٠ و ۱۹:۳٠ در تالار حافظ و نمایش«ادیپ شهریار» نوشته حسین نوشیر به کارگردانی هدیه اصفهانی، ساعت ۱۵ و ۱۷ در سالن خورشیدی تماشاخانه هنر روی صحنه می‌رود.

نمایش «پاریس آبی/سفید/قرمز» نوشته رویا افشار و به کارگردانی سروش طاهری نیز در بخش مدرسان، ساعت ۱۵ و ۱۷ در پلاتو اجرا تئاتر شهر، میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهند بود.

همچنین در بخش روخوانی کاندیداهای رادی دو نمایشنامه «وقتی با بودا رو در رو شدی، بودا رو بکش» نوشته مهین بهزادی و «بی‌ماری» به نویسندگی نیما نادری خوانش می‌شود.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از ۱۵ اردیبهشت در تهران آغاز و ۲۳ اردیبهشت ماه با برگزاری اختتامیه در تالار وحدت به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز