خبرگزاری کار ایران

ادامه حمایت هنرمندان سرشناس از حسن روحانی؛

حمایت فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، ترانه علیدوستی و پانته‌آ بهرام از روحانی+فیلم و عکس

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۶۱۹

تعدادی از سینماگران ایرانی با انتشار پیام‌های تصویری متعدد از حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در میان هنرمندانی که در این روزهای اخیر به جمع حامیان حسن روحانی پیوسته‌اند، می‌توان به فریبرز عرب‌نیا، ترانه علیدوستی، مهدی فخیم‌زاده، پانته‌آ بهرام، مسعود جعفرى جوزانى، محمد ابراهیمیان، علیرضا رئیسیان، پوران درخشنده، سیدجمال ساداتیان، سیدضیاء هاشمی، مهدى کرم‌پور، مهدى سجاده‌چى و فتح‌الله جعفرى جوزانى اشاره کرد.

فریبرز عرب‌نیا (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار پیام تصویری گفت: من به وزارت ارشاد و دولت روحانی انتقاد جدی دارم اما در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم زیرا معتقدم دولت خاتمی از دولت احمدی‌نژاد بهتر بود و دولت حسن روحانی نیز از دولت احمدی‌نژاد بهتر است. به روحانی رای می‌دهم. آیا کسانی که نمی‌خواهد رای بدهید تفاوت شرایط در این دولت در قیاس با دولت احمدی‌نژاد برایتان ملموس نیست؟

مهدی فخیم‌زاده (کارگردان و بازیگر و فیلمنامه‌نویس) در فیلمی که منتشر کرده است؛ گفت: من به حسن روحانی رای می‌دهم زیرا وی به‌جای ماهی دادن به مردم به آنها ماهیگیری را یاد می‌دهد. من به روحانی رای می‌دهم زیرا کار ظریف و برجام باید ادامه پیدا کند و به ثمر بنشیند. برجام اتفاق کوچکی نبود.

پانته‌آ بهرام (بازیگر سینما و تئاتر) در فیلم خود گفته است: اصلاحات یک فرد نیست، اصلاحات یک تفکر است. و من به حسن روحانی رای می‌دهم. من این بار روی کاناپه نمی‌نشینم و از چیزی که فکر می‌کنم درست است؛ دفاع می‌کنم. لطفا عقیده و نظر داشته باشید و رای بدهید و از حق‌تان استفاده کنید.

همچنین «مسعود جعفرى جوزانى»، «محمد ابراهیمیان»، «علیرضا رئیسیان»، «پوران درخشنده»، «سیدجمال ساداتیان»، «سیدضیاء هاشمی»، «مهدى کرم‌پور»، «مهدى سجاده‌چى»، «فتح‌الله جعفرى جوزانى»، «حسین دلیر» و «عبدالکریم یونسى» با انتشار متنی اعلام کردند که به حسن روحانی در انتخابات رای می‌دهند.

در متن این گروه از هنرمندان آمده است:

درک شرایط ناموزون فرهنگى، سیاسى، اقتصادى و نظامى جهان امروز؛ ما را بر آن مى‌دارد که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى، به امید عبور ظریف و هوشمندانه از دریاى توفانى و موج‌هاى متلاطم و شرخیز که جهان مسلح، به منظور استثمار نوین جهان گرسنه به پا کرده است، از آقاى «حسن روحانى» حمایت کنیم.

ترانه علیدوستی (بازیگر سینما و تلویزیون) در توییتر خود با انتشار این مطلب که "این درد متشرک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود و رای می‌دهم و به عقب برنمی‌گردیم" اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری حتما شرکت خواهد کرد و در این میان از حسن روحانی حمایت خواهد کرد.

البته اعلام حمایت ترانه علیدوستی از حسن روحانی؛ واکنش تند مخالفان و طرفداران دو نامزد دیگر را به دنبال داشت تا آنجا که از وی خواستند دلایل حمایت خود از حسن روحانی را اعلام کند. اما ترانه علیدوستی در پاسخ به این حملات نوشت: هشتگ و رو دنبال کنید، دلایل زیادی پیدا خواهید کرد برای رای به روحانی.

حمایت فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، ترانه علیدوستی و پانته‌آ بهرام از روحانی+فیلم و عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز