خبرگزاری کار ایران

جهانگیری معتقد است رونق اقتصادی با رفع موانع سرمایه گذران میسر می شود نه با توزیع عادلانه فقر!

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۴۳

محسن هاشمی کارشناس سینما و معماری با انتشار یادداشتی به دلایل حمایت از تیم دولت یازدهم پرداخت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا محسن هاشمی در این یادداشت که در اختیار ایلنا قرار داده با ذکر خاطره ای از اسحاق جهانگیری می گوید:

پاییز 1371تازه از فرمانداری برخوار و میمه به عنوان کارشناس امور اجتماعی و انتخابات به استانداری اصفهان  امده بودم. قرار بود واحد ما (اداره کل امور اجتماعی و انتخابات) مسیولیت تدارک و تنظیم نشست استاندار اسحاق جهانگیری را با کارآفرینان که آن زمان به انها سرمایه داران صنعتی گفته می شد بر عهده داشته باشد. روز نشست پس از تنظیم تریبون، پوشه ها و صوت مراسم پس از استقرار قاری قران به آخرین صندلی کنج سالن اجتماعات استانداری اصفهان خزیدم و خوشحال که وظایف به درستی انجام شده است. نخستین سخنران تهرانی معاون برنامه ریزی استانداری بود که با خیر مقدم به حاضران هدف و ماموریت از این نشست را تشریح کرد. جهانگیری پس از سخنان کوتاه محمود اسلامیان معاون سیاسی امنیتی اش به پشت میکروفن امد و چند جمله گفت که من را در آن عصر دولتی اندیشیدن به شگفتی و تحیر فرو برد. اسحاق جهانگیری با این جمله سخن آغاز کرد که بیش از حاضران در نشست، دانش و تخصص ندارد هم چنین تجربه اش هم از کار و تولید کمتر از انهاست. او در این نشست با کارآفرینان اضافه کرد قطعا او با ارتباطاتش پله های ترقی اداری را طی کرده است و افزود اما اینک بیش از حاضران در برابر مردم اصفهان مسیول است. جهانگیری آن روز با صدای رسا می گفت که دست سرمایه داران صنعتی را برای رونق کسب و کار و تولید و اشتغال می بوسد. استاندار در ادامه گفت که برای سرمایه گذاری در تولید هر مشکلی برایشان پیشامد مستقیما با او تماس بگیرند تا موانع را با دو معاونش رفع کند.سخنان نامتعارف اسحاق جهانگیری استاندار اصفهان در ان نشست برای من کارشناس جوان بسیار درس آموز بود که رونق اقتصادی با رفع موانع سرمایه گذران میسر می شود نه با توزیع عادلانه فقر!

جهانگیری مدیرتوانمندی است که توان کار کردن با درشت از مشت اش را دارد و این صفت بسیار با ارزشی است. .ما اغلب با کوتاه تر از قدو  و قامت مان کار می کنیم .

بنظرم بزرگترین ضربه دولت دکتر محمو احمدی نژاد به کشور نه تباه کردن ششصد و سی و هفت میلیارد دلار درامد نفتی بلکه کنار گذاشتن مدیران توانمند نظام در عرصه اداری بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز