خبرگزاری کار ایران

همای در گفتگو با ایلنا:

به خاطر آرامش حاکم بر فضای هنری کشور از روحانی حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۲۲

پرواز همای نیز همچون بسیاری از اهالی جامعه موسیقی که طی چند روز اخیر از حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند؛ اعلام حمایت کرد.

پرواز همای در گفتگو با خبرنگار ایلنا، حمایت خود را از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد و گفت: من از کاندیدایی که نگاه بهتری به فرهنگ و هنر مملکت داشته باشد، حمایت می‌کنم. یعنی از کسی که طی چهار سال گذشته توانایی‌ها و کارهایش را دیده‌ام و از آرامشی که در فضای هنری کشورم به وجود آورده؛ راضی هستم و از کارهایی که در این مدت انجام داده؛ حمایت می‌کنم. این گزینه به‌طور قطع آقای روحانی است و من از ایشان در انتخابات پیش رو حمایت می‌کنم.

این خواننده در ادامه افزود: من نمی‌دانم آقای روحانی چه برنامه‌هایی برای بهبود بیشتر فضای فرهنگ و هنر کشور دارد اما گذشته‌ای که در این چهار سال داشتند روشن بوده و قاعدتا باید ادامه همان راه را در پیش بگیرند. امیدواریم آقای روحانی بتوانند به اهداف‌شان دست پیدا کنند.

وی همچنین عنوان کرد: انتظارم این است که آرامش در مملکتم حفظ شود و این سیاستمداران هستند که می‌دانند چه راهی را باید در پیش بگیرند تا این آرامش برای مردم ما تداوم داشته باشد.

پرواز همای در سال‌های فعالیت هنری‌اش آثاری چون "مستان می‌آیند"، "جدال عقل و عشق"، "ملاقات با دوزخیان"، "این چه جهانی‌ست"، "پروردگار مست"، "سرزمین بیکران"، "سربازان"، "مست مستم" و "کلاهت را بکن قاضی" را منتشر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز