خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش شورای صنفی نمایش به تعداد سانس‌های نهنگ عنبر 2

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۱۹

غلامرضا فرجی از آغاز اکران فیلم‌های جدید بعد از تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به مصوبات این شورا در جلسه امروز (دوشنبه 8 خردادماه) گفت: در این جلسه مصوب شد از روز چهارشنبه 10 خرداد اکران فیلم سینمایی مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده در گروه سینمایی ماندانا آغاز شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز اکران فیلم‌های جدید از هفته آینده و بعد از تعطیلات نیمه خرداد، گفت: فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در گروه سینمایی آزادی به‌جای فیلم آشوب و فیلم رگ خواب به‌جای فیلم ویلایی‌ها در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.

وی درپاسخ به سوالی پیرامون اینکه برخی می‌گویند تخلفی درباره تعداد سانس‌های فیلم نهنگ عنبر 2 رخ داده است، گفت: براساس بررسی‌های ما سانس اضافه‌ای برای این فیلم درنظر گرفته نشده و اکران فیلم نهنگ عنبر 2 بدون تخلف بوده است.

وی همچنین با آغاز اجرای طرح اکران فیلم‌ها در ماه رمضان از ابتدای این ماه گفت: هرچند نتیجه‌گیری درباره نتایج این طرح زود است اما براساس آنچه در جلسه مطرح شد تاکنون استقبال خوب بوده است. با این‌حال این طرح نیاز به تبلیغات جدی دارد. در سال‌های گذشته صداوسیما کمک خوبی به اجرای این طرح می‌کرد اما امسال هنوز تبلیغات آن آغاز نشده؛ به همین دلیل از مدیران این رسانه می‌خواهیم که از اجرای این طرح حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز