خبرگزاری کار ایران

سخنرانی زنده سیدحسن خمینی در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۹۱

برنامه تحلیلی «نگاه یک» شنبه ۱۳ خرداد حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده و با حضور حجت‌الاسلام حسن خمینی از حسینیه جماران پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شبکه یک سیما ویژه برنامه‌های مختلفی را در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد روی آنتن می‌برد.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ویژه برنامه‌های مختلفی پیرامون شخصیت و قیام امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و مباحث پیرامون واقعه ۱۵ خرداد روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

«مردی برای فردا» برنامه‌ای پنج قسمتی است که زندگی سیاسی امام خمینی (ره) را روایت می‌کند. این مجموعه مستند از فردا پنجشنبه ۱۱ خرداد تا دوشنبه ۱۵ خرداد پخش می‌شود.

برنامه تحلیلی «نگاه یک» شنبه ۱۳ خرداد حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده و با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی از حسینیه جماران پخش خواهد شد.

«خاطرات روزهای داغ» هم مستندی است که روایت‌های مردم و مسئولان و نزدیکان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد. این مستند ۴۰ دقیقه‌ای ۱۴ خرداد ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

مستند ۲۰ دقیقه‌ای «روح الله» هم که زندگی امام خمینی(ره) را از زاویه‌ای متفاوت معرفی می‌کند یکشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۸:۴۵ روی آنتن خواهد رفت.

«مهر خاوران» هم نام برنامه دیگری است که روز دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۷:۱۵ پخش خواهد شد.

همچنین در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) سخنرانی مقام معظم رهبری به‌طور زنده و از ساعت ۱۹ از حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

«اندیشه‌های جاوید» مستند دیگری است که به موضوع اندیشه‌های امام خمینی(ره) در موضوع استکبارستیزی می‌پردازد. در این برنامه از بحث کاپیتالاسیون و انجمن‌های ایالتی و ولایتی که اولین مخالفت و رویارویی حضرت امام(ره) با دولت آمریکا بود تا حادثه طبس و دخالت نظامی آمریکا به خاک ایران را روایت می‌کند. سهراب فاضلیان تهیه‌کننده این مستند ۲۰ دقیقه‌ای است که ۱۴ خرداد حوالی ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

همچنین مستند «در مسیر آزادی» به تهیه‌کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که روز ۱۵ خرداد حوالی ساعت ۱۴:۴۵ روی آنتن می‌رود. این مستند درباره نگاه امام خمینی(ره) به زنان و نقش زنان در جامعه از سال ۴۲ تا ۱۳۵۷ و تاثیر این قشر جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی است. در این مستند ۲۵ دقیقه‌ای به جایگاهی که زنان پس از پیروزی انقلاب به آن دست می‌یابند اشاره می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز