خبرگزاری کار ایران

انتشار جدول منتخبان انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۴۹

جدول منتخبان نخستین انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات کشور منتشر شد.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی برگزاری نخستین انتخابات الکترونیک خانه‌های مطبوعات، در یک اطلاعیه اعلام کرد: ضمن شکرگزاری از عنایات خدای متعال و سپاس از حضور با شکوه خانواده بزرگ رسانه در نخستین انتخابات الکترونیک خانه‌های مطبوعات سراسر کشور، مشارکت ۹۱ درصدی در انتخابات، نشانه تعهد اعضای خانه‌های مطبوعات و امانت سپردن بار سنگین مسئولیت بر دوش منتخبان است.

ذکر چند نکته ضروری است:

مطابق اساس نامه، چنانچه در برخی نقش ها، نامزدی وجود نداشته، از افرادی که بیشترین آرا را به دست آورده اند برای این نقش ها جایگزین می شود.

نتایج زیر نتایج ابتدایی است که بعد از بررسی های تکمیلی با محوریت اساس‌نامه خانه مطبوعات، به صورت نهایی اعلام خواهد شد.

افرادی که کارمند دولت یا نهادهای عمومی هستند، در صورت رأی‌آوری، جای خود را به نفرات بعدی می‌دهند مگر آن که منتخبی برای تصدی آن نقش وجود نداشته باشد.

از رسانه‌هایی با صاحب امتیاز واحد، حداکثر ۳ نفر می توانند در ترکیب اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره، حضور یابند مگر آن که منتخبی برای آن نقش وجود نداشته باشد.

با توجه به وصول گزارش هایی مبنی بر تایید عضویت افرادی که دارای شرایط عضویت نیستند، در صورت گسترده بودن این امر، انتخابات استان ذیربط ابطال خواهد شد.

چنانچه بعد از اعلام نتایج، افرادی که مشمول ارائه برگه عدم سوء پیشینه بوده‌اند، در مهلت مقرر آن را بارگذاری نکنند، فرد علی البدل جایگزین خواهد شد.

یادآوری می‌شود، ۲۰۱۲ نفر در نخستین انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات مشارکت کردند که بیشترین مشارکت در استانهای «مازندران، ایلام، بوشهر» با ۹۸درصد و استانهای فارس با ۷۸ درصد کمترین میزان مشارکت را داشته است.

نتایج اولیه انتخابات خانه های مطبوعات و اسامی 297 منتخب را می‌توانید اینجا ملاحظه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز