خبرگزاری کار ایران

آشا محرابی به "برنا" پیوست

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۷۰

سریال برنا به کارگردانی عباس رنجبر برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ فیلمبرداری سریال برنا احتمالا ۶ ماه زمان خواهد برد.

به گفته مدیر روابط عمومی این مجموعه؛ این سریال لوکیشن‌های زیادی در شهرهای مختلف دارد.

صفری به نقل از کارگردان این اثر در خصوص تفاوت سریال نیز گفت: نگاه مستند گونه این اثر که سعی دارد دوربین را برای معرفی ایران عزیز از تهران و پایتخت خارج کند چراکه شهرستان های ایران علاوه بر نقاط زیبا و گردشگری و خرد فرهنگ‌های مختلف جوانان مستعدی دارد که دسترسی به گروه‌های سریال‌سازی ندارند این بار سعی کردیم تیم سریال‌سازی را نزد آنها ببریم تا بدانند رسانه ما رسانه ملی است و متعلق به تمام ایران و ایرانیان عزیز بخصوص جوانان مشتاق که هر جا پا گذاشتن و وارد میدان شدن شگفتی ببار آوردند در عرصه‌های علم و فرهنگ در عرصه‌های رزم و دفاع ... ایران سرزمین نور و چهار فصل و هنر است.

«برنا» روایتگر جوانی ماجرا جو و خیالباف که از خصائصی ناهنجار بی‌بهره نیست تازه از خدمت سربازی برگشته، او دل در گروه دختری به نام نگار دارد. برای رسیدن به معشوق، پای در وادی ‏خودسازی می‌نهد. {پدر نگار} «معتمدی» که معتمد محل هم هست با اشرافیت بر احوال برنا، زمینه اهلیت او را فراهم می‌سازد. ‏‏هر گاه که برنا خود را مرد میدان نمی‌یابد، عشق نگار به سان تلنگر و نهیبی او را از بر ‏جای ماندن برحذر می‌دارد. چه آنکه در پایان کار، کار آزمودگی برنا، نگار را در دایره عشق او ‏می‌کشاند.

عبدالرضا اکبری به تازگی به این پروژه پیوسته و بزودی تست گریم نهایی‌ او انجام خواهد شد.

بازیگران سریال عبارتنداز: فریده سپاه منصور، ، جمشید جهانزاده، آشا محرابی مرضیه صدرایی، آیلین دائمی، فریده دریامج، سمانه حبیب‌پور، حمید غلامی، نیلوفر پارسا و ایمان صفا. آشا محرابی سومین همکاری خود را با عباس رنجبر در این مجموعه تجربه می‌کند.

سایر عوامل سریال برنا عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر، تهیه‌کننده: پریوش کاشانی، مدیر تصویربرداری: حسن سلطانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز : یوسف روحانی مدیر تولید: روزبه گیلانی، تدوینگر: امین رنجبر، طراح گریم: مسعود رئیس‌الساداتی، صدابردار: امیر عباس علیرضایی، طراح صحنه: سعید همدانی، طراح لباس: مهناز خیرخواه، عکاس: عباس قاسمی، گروه نویسندگان: علی احسانی، رضا حسن‌زاده و فهیمه نیک‌اندیش، مدیر روابط عمومی: علیرضا صفری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز