خبرگزاری کار ایران

کنسرت علیرضا قربانی ۳ تا ۶ تیر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۷۸

کنسرت علیرضا قربانی که پیش از این به احترام جان‌باخته‌گان حادثه تروریستی تهران به تعویق افتاده بود؛ اوایل تیر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کنسرت علیرضا قربانی به آهنگسازی سامان صمیمی و با عنوان "فروغ" که قرار بود ۱۸ و ۱۹ خرداد در تالار وحدت روی صحنه برود هفته قبل برای همدردی با آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه تروریستی تهران کنسل شده بود، 3 تا 6 تیر برگزار می‌شود.

 در این کنسرت آلبوم "فروغ" که 10 خرداد منتشر شده بود اجرا خواهد شد؛ در این آلبوم، ده قطعه‌ با استفاده از سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا و علیرضا کلیایی اجرا شده است.

با وجود اینکه قطعه "فروغ" از این مجموعه، زمستان سال گذشته منتشر شد اما تمامی قطعات آلبوم جدید علیرضا قربانی برای اولین‌بار است که در کنسرت‌ تیرماه اجرا می‌شود.

علیرضا قربانی عصر روز هفدهم خرداد که حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) رخ داد در پیامی ویدئویی  تعویق افتادن اجرایش را به اطلاع مخاطبانش رساند.

براساس اعلام دست‌اندرکاران کنسرت فروغ آن دسته از مخاطبانی که تمایل به حضور در تاریخ‌های جدید این اجرا را داشته باشند می‌توانند با همان ردیف و صندلی که قبلاً خریداری کرده بودند در تاریخ جدید شرکت کنند.

همچنین آن دسته از مخاطبانی که امکان شرکت در تاریخ‌های جایگزین کنسرت را ندارند می‌توانند پس از هماهنگی با سایت ایران کنسرت، نسبت به عودت بلیت خود و استرداد وجه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز