خبرگزاری کار ایران

بهنام صفوی توسط پروفسور سمیعی در آلمان جراحی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۷۱

بهنام صفوی که از مدت‌ها قبل با بیماری تومور مغزی در حال مبارزه است طی یک ماه آینده به آلمان سفر خواهد کرد تا توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بهنام صفوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: در ارتباط با بیماری‌ام یک عمل جراحی در پیش دارم که می‌بایست در آلمان انجام شود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته؛ قرار است این عمل جراحی توسط پروفسور سمیعی و تیم پزشکی‌شان صورت بگیرد.

این آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ که دو سالی‌است با بیماری تومور مغزی مبارزه می‌کند؛ در ادامه افزود: هماهنگی‌هایی در این رابطه صورت گرفته و من برای ادامه پروسه درمانی‌ام ظرف بیست تا سی روز آینده راهی آلمان خواهم شد تا این عمل جراحی را هم پشت سر بگذارم.

بهنام صفوی توسط پروفسور سمیعی در آلمان جراحی می‌شود

رضا فوادیان (مدیر برنامه‌های بهنام صفوی) نیز درباره روند درمانی این خواننده گفت: تیرماه سال ۹۴ بود که بیماری تومور مغزی بهنام صفوی تشدید شد و در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت. پس از این عمل، حدود ۴ ماه پروسه درمانی‌اش که شامل شیمی درمانی و پرتو درمانی می‌شد به طول انجامید. البته حدود ۴ ماه پس از این عمل فعالیت‌های هنری‌اش را نیز از سر گرفت.

وی همچنین عنوان کرد: پروسه درمانی بهنام صفوی ادامه داشت تا اینکه حدود ۵ ماه قبل شیمی درمانی ایشان کاملا متوقف شد. اما در این فاصله مجددا تومور مغزی ایشان کمی رشد کرده است؛ برای اینکه به طور کامل این بیماری بهبود پیدا کند به ایشان پیشنهاد کردند به آلمان برود.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در ادامه افزود: هماهنگی‌های لازم برای پذیرش ایشان در آلمان صورت گرفته و قرار است توسط تیم پزشکی پروفسور سمیعی مورد معالجه و عمل جراحی قرار بگیرد. بهنام برای تکمیل پروسه درمانی‌اش به آلمان می‌رود و هیچ نکته بحرانی نیز در این زمینه وجود ندارد.

فوادیان همچنین گفت: عزیزان رسانه‌ای که پیگیر وضعیت بهنام صفوی هستند قطعا نیت‌شان خیر است اما گاهی از منابع غیررسمی اخباری درباره ایشان منتشر می‌شود که مشکل ایجاد می‌کند. به هر حال این تقاضا از دوستان رسانه‌ای وجود دارد که اخبار بهنام صفوی را حتما از منابع رسمی و مطمئن تهیه کنند.

بهنام صفوی ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز متولد شد و پس از تولد به همراه خانواده به بندر ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. صفوی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

این خواننده از سال ۱۳۸۸ تاکنون آلبوم‌های "عشق من باش"، "آرامش"، "فوق‌العاده"، "بگودوستم داری" و "معجزه" را منتشر کرده و کنسرت‌های بسیاری را در شهرهای مختلف کشورمان روی صحنه برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز