خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت «کانون حمایتی ادبی زمستان»

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۹۲

«کانون حمایتی ادبی زمستان» همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، سجاد عزیزی آرام مدیرمسئول کانون ادبی زمستان با اعلام این خبر گفت: کانون ادبی زمستان موفق شد تا فعالیت‌های خود را در چهارچوب فعالیت‌های بشردوستانه و در قالب کانون‌های مردم‌نهاد با اهداف خیریه و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت رسمی ثبت کند و موسس کانون هنری با رویکرد اجتماعی در حوزه آسیب‌ها باشد.

او افزود: از این پس «کانون حمایتی ادبی زمستان» با مجوز وزارت کشور و استانداری تهران به شماره ثبت ۴۱۲۲۴ تمام توان خود را برای برپایی نشست‌های هنری، تولید آثار هنری، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در راستای آگاه‌سازی مردم عزیز از عواقب آسیب‌های اجتماعی و کاهش این آسیب‌ها در جامعه به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت های این سازمان مردم‌نهاد (سمن) برآمده از مهر و عطوفت قلبی ما ایرانیان عزیز برای یاری آسیب دیدگان اجتماعی خواهد بود.

مدیرمسئول کانون ادبی زمستان با اشاره به اینکه در حال حاضر  فعالیت‌های این کانون مردم‌نهاد کودکان کار، کودکان مبتلابه بیماری‌های خاص و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خواهد بود، گفت: کسانی که تمایل دارند در حوزه‌های مختلف اجرایی، حمایت‌های مادی و معنوی و ... همکاری داشته باشند می‌توانند از طریق kanoonezemestan  @Instageram:  با ما تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز