خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های صوتی جدید در انتشارات روشنگران

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۹۹

دو کتاب صوتی جدید توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتشارات روشنگران و مطالعات زنان در ادامه‌ روندِ صوتی کردن آثار خود، دو کتاب «درباره‌ی آزادی» اثر جان استوارت میل و مجموعه داستان کوتاه «لاک نقره‌ای» نوشته‌ی علیرضا زندی را که سال‌ها پیش بصورت کتابِ چاپی منتشر کرده بود، اینبار در قالب کتاب گویا منتشر کرده است.

«درباره‌ی آزادی»

«درباره‌ی آزادی» نوشته‌ جان استوارت میل با ترجمه‌ محمود صناعی توسط نشر روشنگران در قالب کتاب گویا منتشر شده و پژمان ابوالقاسمی نیز گویندگی این کتاب را برعهده داشته است.

آنچه جان استوارت میل می‌خواهد در این کتاب بگوید درباره مفهوم حقوق اقلیت است. یعنی آن عده که نمی‌توانند در قالب اکثریت، حکومت را به دست بگیرند یا حرف خود را به کرسی بنشانند، حرفی که پیش‌ از او هیچ نویسنده‌ یا جامعه‌شناس دیگری به آن نپرداخته بود و به‌ویژه در بخش جامعه‌ی سیاسی جای این بحث خالی بوده است. تاکید جان استوارت میل در مورد حق بیان عقاید این گروه، یکی از شاه‌بیت‌های کتاب «درباره‌ی آزادی» است.

«درباره‌ی آزادی» نوشته‌ جان استوارت میل با ترجمه‌ محمود صناعی در 184 صفحه و به همزاه یک سی‌دی کتاب گویا با قیمت12000 تومان توسط نشر روشنگران منتشر شده است.

«لاک نقره‌ای»

مجموعه داستان «لاک نقره‌ای» نوشته‌ علیرضا زندی توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان در قالب کتاب گویا منتشر شده و پژمان ابوالقاسمی نیز گویندگی و کارگردانی این کتاب صوتی را انجام داده است.

مجموعه داستان «لاک نقره‌ای» در ژانر دلهره یا جنایی نگاشته شده و نویسنده این ژانر را با توجه به فضای غم‌بار اتمسفر اطرافش انتخاب کرده و خودش در این‌باره می‌گوید: «بدون تردید شرایط اجتماعی در نگارش فضای داستانی این مجموعه بی‌تاثیر نبوده اما انگیزه‌ی اصلی از انتخاب چنین ژانری که معدود نویسنده‌ی داخلی به آن گرایش پیدا می‌کند، از علاقه‌ی شخصی‌ام به ایجاد تعلیق و دلهره در داستان نشات گرفته است.»

مجموعه داستان «لاک نقره‌ای» نوشته‌ علیرضا زندی در 136 صفحه و به همراه یک سی‌دی کتاب گویا با قیمت 8000 تومان توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز