خبرگزاری کار ایران

از نهان تا بیکران در شهرکتاب فرشته رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۹۲

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی از نهان تا بیکران عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم از نهان تا بیکران اولین آلبوم رسمی نیلوفر محبی است که طرح آن برپایه تکنوازی ویولن توسط خودش، آهنگسازی، تنظیم و اجرا شده است، نیلوفر محبی گفت: مدتی بود ایده‌هایی در مورد ادغام تم‌های ایرانی با غربی داشتم و ملودی‌هایش را ساخته بودم و به دنبال یک هنرمندی برای همکاری در این زمینه بودم اما ان طور که باید با کسی به یک مفهوم مشترک نمی‌رسیدم.

وی افزود: این امر باعث شد خودم دست به کار شوم و با توصیه میثم مروستی به این باور رسیدم که خودم به تنهایی کار تلفیق موسیقی را برعهده بگیرم و تصمیم گرفتم چند مورد از کار‌هایم را به صورت ویدئو منتشر کنم که تا قبل از این در ایران انجام نشده بود و این آلبوم موسیقی با همکاری شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی با مجوز رسمی از وزارت ارشاد تولید شد.

محبی در مورد قطعه چوپی اظهار کرد: این آلبوم با تمام شرایطی که در موسیقی ما حاکم است با توجه به خط قرمز‌ها با همکاری شرکت ترانه شرقی انجام شده و آقای رجب‌پور به همراه تیمش به من در به ثمر رسیدن این ویدیو و آلبوم‌ها به من کمک کردند.

در ادامه؛ میثم مروستی نوازنده ویولن بیان کرد: بار تولید این آلبوم تنها بر دوش خانم محبی بوده است و ایشان به من لطف دارند و این جسارت و شجاعت وی جای تبریک دارد زیرا تهیه این آلبوم کار آسانی نیست.

رجب پور نیز گفت: معتقدم که در جریان تولید وانتشار بخش‌های گوناگون موسیقی سودهای لازم عاید شرکت می‌شود اگر شرکت ترانه شرقی جایگاهی در هنر دارد در سالهای گذشته نشان دادیم که اگر چند آلبوم پرفروش داریم در کنارش از آثاری که بار هنری جامعه راتغذیه کند؛ حمایت می‌کنیم ترانه شرقی از آثاری حمایت می‌کند که راه حضور در بازار موسیقی را کمتر دارند عزیزاتی که سال‌ها در موسیقی کار می‌کنند و با ما آشنا هستند این افتخار را دارند که چنین آثاری را به جامعه موسیقی معرفی کنم و قدم کوچکی در حد توانم بردارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز