خبرگزاری کار ایران

آلبوم «چه حالِ خوبیه» با صدای سامان جلیلی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۱۵

دومین آلبوم رسمی «سامان جلیلی» خواننده پاپ، از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم «چه حال خوبیه» با ۹ قطعه به نام‌های تیک تاک، حیف ۲، دستمه، حماقت، چه حال خوبیه، راحت مرو، حرفای تکراری، از دل بی‌قرارم و بی‌انصاف توسط شرکت هنرنمای پارسیان منتشر شد.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های شهرام جلیلی است و «محمد قیامتی» نیز تهیه‌کننده دومین آلبوم سامان جلیلی است. کوشان حداد، معین راهبر، میثم اکبری و هومن آزما نیز موزیسین‌ها و تنظیم‌کننده‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند. آهنگسازی قطعات آن را نیز سامان جلیلی برعهده داشته است.

سامان جلیلی پیش از این درباره آلبوم «چه حال خوبیه» گفته بود: من در این چند سال سعی داشتم که کار‌هایم ترتیبی داشته باشد و یکی غمگین و دیگری شاد و دیگری هاوس و ترنس باشد و همیشه همین روال را تکرار می‌کردم. شب عید حتما باید یک کار شاد می‌دادم. من در یک سالی که گذشت فقط آهنگ‌های غمگین و هاوس ترنس کار کردم و هدفم این بود که آهنگ‌های شش و هشت و شاد من به چشم بیاید. اسم آلبوم را در ابتدا «سقوط» گذاشته بودیم ولی خودم دیگر از این فاز بد و منفی وتکراری بیزار شده بودم. احساس کردم همه خیلی مشکلات دارند و فکرشان در کار و زندگی درگیر است و پیش خودم گفتم چرا حالشان را خوب نکنیم؟ این همه من آهنگ غمگین خواندم و اتفاقاتی که باید می‌افتاد دیگر افتاده و باید به دنبال خوب کردن حال مردم باشم و آهنگ‌هایی بسازم که وقتی مردم برای شنیدنش سه دقیقه وقت می‌گذارند حالشان عوض شود. سعی کردم که بین آهنگ‌ها تفاوت هم باشد. مثلا من هیچوقت کار تلفیقی نخوانده بودم و در این آلبوم خواندم. کارهای شادی ساختم و از فضایی که قبلا در آن بودم درآمدم. این آلبوم کار غمگین هم دارد ولی ۲-۳ کار غمگین خیلی خوب هستند و باید این آلبوم شنیده شود و قطعا این آلبوم بهترین آلبوم همه دوران کاری من خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز