خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی طراحی پوستر با محوریت فرآیند خلق ایده و اجرا

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۴۶

کارگاه آموزشی طراحی پوستر با محوریت فرآیند خلق ایده و اجرا با حضور اشکان قازانچایی به مدت سه روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در این کارگاه سه روزه، طراحان گرافیک با فرآیند ‎شکل‌گیری پرورش ایده و نتایج حاصل از اجرای آن در  قالب پوستر آشنا خواهند شد. شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان بوده و حداکثر 20 نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه  انتخاب می‌شوند. علاقه‌مندان جهت شرکت و ‎انتخاب در این کارگاه آموزشی می‌بایست سه نمونه از پوسترهای خود با موضوعات مختلف که پیشتر طراحی کرده‌اند را در ابعاد A6 با فرمت jpg به همراه اطلاعات فردی تا تاریخ 18تیرماه 1396 به آدرس posternacf@gmail.com ارسال فرمایند. همراه داشتن لپ تاپ الزامی است. به تمامی منتخبین گواهـی شرکت اعطا و از آثـار طراحی شده در این کارگاه، نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. همچنین افراد برتر این کارگاه جهت انجام امور گرافیک به گروه‌های هنری معرفی می‌شوند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک وکارشناس ارشد پژوهش هنر، مدرس و طراح گرافیک، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مسئول کمیته گرافیک چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر، حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، تقدیر شده در سومین جشنواره تجربی هنرهای تجسمی، برگزیده نمایشگاه پوستر کاریکاتور و صلح، برگزیده سوم پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تقدیر شده در سومین جشنواره تجسمی فجر‎، تقدیر در سی‌امین جشنواره بین‌المللی پوستر تئاتر فجر، عضویت در شورای سیاستگذاری پرتره‌نگاری صد چهره محبوب سینما و نیز داوری در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف از دیگر فعالیت‌های هنری ایشان است. 

این کارگاه آموزشی به مناسبت 23 تیرماه «روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا»  از 21 تا 23 تیرماه 1396 از ساعت 9 تا 16 در  فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22802825 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز