خبرگزاری کار ایران

جدول پخش سریال‌های شبکه دو سیما تا پایان سال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۴۴

گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برنامه‌ریزی خود را برای پخش تولید این شبکه در زمینه تولید مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، شبکه دو تا پایان سال ۹۶ سریال‌های جدید ایرانی با عناوین «یحیی»، «نوار زرد»، «سایه‌بان»، گمشدگان، «هست و نیست» و «پدر»  را پخش می‌کند.

سریال «گمشدگان» به تهیه‌کنندگی علی حجازی مهر و کارگردانی رضا کریمی آخرین مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد تا مردادماه سال جاری پس از پایان مجموعه تلویزیونی «پنجره‌ای به گذشته» روانه آنتن شود.

پژمان بازغی، کورش تهامی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندری، بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، فریبا نادری، کتانه افشاری‌نژاد، رامین ناصر نصیر، روشنک گرامی، سارا مهدوی، حسن تسعیری، یاسر جعفری، آرزو ابی‌زاده، ادوین راستاد، محمود جعفری، پاشا رستمی، یاسر جهانی و... ازجمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

سریال تلویزیونی «یحیی» به تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی  درباره تکریم همسران شهدای جاویدالاثر که با استقامت و امیدواری ‌سال‌ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیده‌اند را محور اصلی خود قرار داده است.

در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، کوروش سلیمانی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، مریم کاظمی، حسام محمودی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی‌فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و... به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «نوار زرد» با مضمونی جنایی- پلیسی و به سفارش ناجی هنر در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در دست تولید است.

این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی پوریا آذربایجانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مهرماه روانه آنتن می‌شود و این روز‌ها در ندامتگاه قزل حصار در حال فیلمبرداری است.

 «نوار زرد» توسط کریم لک‌زاده در ۲۰ قسمت نوشته شده و امیر آقایی در این مجموعه در نقش یک سرگرد پلیس به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین سیروس گرجستانی، کمند امیرسلیمانی، داریوش اسدزاده، بهاره کیان افشار، امیر غفارمنش، نادر مشایخی، قاسم زارع، محسن بهرامی و... از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «سایه‌بان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جمشید و نوید محمودی؛ از ۱۵ تیرماه برای شبکه دو سیما کلید زده می‌شود.

این مجموعه که با خط محوری جوانمردی و همدلی جوانان شکل گرفته و قرار است از اوایل آذرماه روانه آنتن شود، توسط سعید دولتخانی و جمشید محمودی نگاشته شده است.

 «هست و نیست» به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و زمستان سال جاری پخش می‌شود.

«پدر» عنوان سریال دیگری به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقاست که زمستان سال جاری روانه آنتن می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال که در حال نگارش است، آمده: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجر درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت ساز بزند...»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز