خبرگزاری کار ایران

ایران چهارمین کشور دارای معادن متنوع سنگ در جهان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۳۷

به گفته دبیر سمینار «متریال: رفتار و فرم»؛ هم‌اندیشی و فراهم نمودن امکان گفت­‌وگو بین فعالان صنعت سنگ و جامعه­‌ی معماری کشور می­‌تواند به استفاده­‌ی مطلوب از متریال سنگ در صنعت ساختمان بینجامد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیئت­ مدیره­‌ی شرکت فرهنگی روشان روز و دبیر سمینار «متریال: رفتار و فرم» با بیان این مطلب که "ایران چهارمین کشور دارای معادن متنوع سنگ در جهان است و سنگ از پرکاربردترین متریال‌های ساختمانی در ایران به شمار می‌رود"، افزود: توسعه­‌ی روش­‌های بهره­‌برداری، فرآوری و پرداخت سنگ و هم‌چنین تعهد همگانی نسبت به حفظ محیط­ زیست، لزوم مطالعه و بازنگری در این متریال سبز را دوچندان می­‌کند. از این رو هم‌اندیشی و فراهم نمودن امکان گفت­‌وگو بین فعالان صنعت سنگ و جامعه­‌ی معماری کشور می­‌تواند به استفاده­‌ی مطلوب از متریال سنگ در صنعت ساختمان بینجامد.

دبیر سمینار ابراز امیدواری کرد: با آشنایی معماران با روش­‌ها و تکنولوژی­‌های جدید صنعت سنگ، شاهد خلق آثار معماری فاخری در ایران و جهان باشیم. چرا که جنبه­‌های زیباشناسانه و امکان حجم­‌دهی و فرم­‌دهی به سنگ، امکان تحقّق ایده­‌ها و آفرینش‌گری را به معماران هنرمند می­‌دهد.

وی افزود: در همین راستا انجمن سنگ ایران، شرکت روشان روز و کانون معماران معاصر در نظر دارند سمینار «متریال: رفتار و فرم» را با هدف آشنایی بیشتر جامعه­‌ی معماری و سازندگان مسکن و ساختمان با متریال­‌های پرکاربرد و تکنولوژی­‌های ساخت مرتبط با آن­ها را با حضور اساتید دانشگاه، فعّالان صنعت ساختمان، هنرمندان صنایع دستی و دانشجویان رشته­‌های مربوطه و به عنوان رخداد جنبی نهمین نمایشگاه بین­‌المللی سنگ­‌های تزئینی، معدن، ماشین­‌آلات و تجهیزات مربوطه برگزار نمایند.

رئیس هیأت مدیره شرکت فرهنگی روشان روز با دعوت از کلیه علاقه‌مندان برای شرکت در سمینار «متریال: رفتار و فرم» گفت: این سمینار، روز سه­‌شنبه 20 تیرماه 96 از ساعت 13 الی 16 در محل سالن همایش­‌های شماره یک شرکت نمایشگاه­‌های بین­‌المللی تهران برگزار می­‌شود.

شرکت در این سمینار برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز