خبرگزاری کار ایران

اخککندو به عباس کیارستمى تقدیم شد/کیارستمی غزل‌هایی اصیل سرود

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۶۵

هادی عامل کارگردان نمایش «اخککندو»، شب گذاشته مصادف با نخستین سال درگذشت عباس کیارستمى اجراى خود را به وى تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، در یادداشت این کارگردان براى عباس کیارستمى چنین آمده است:

 «عباس کیارستمی یک شاعر بود و برای ما غزل‌هایی اصیل سرود. افتخار می‌کنیم اجرای نمایش خود را به عالیجناب کیارستمی تقدیم کنیم. نامش و یادش برای ابد زنده است.»

‎بازیگران این نمایش به ترتیب ورود عبارتند از: حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی، فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی، امیر اورعی.

‎از دیگر عوامل می‌توان به سهیلا باجلان (طراحى و ساخت عروسک)، تهمورث امیری، آرش عزیزی، هادی عامل (موسیقى)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم‌پور (طراح لباس)، فرشته قاسم‌پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتى)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌اى-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث)، امیر خدامى و محمدرضا کریمى (عکاسان)، هدى اسامى (مدیر صحنه)، فاطمه عباسى (منشى صحنه) و ماهان شهیدى‌زاده (مدیر اجرا) على رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد.

‎نمایش اخککندو در تالار قشقایى مجموعه تئا‌تر شهر به نویسندگى سیدمحمد مساوات و کارگردانى هادى عامل به روى صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان مى‌توانند در دو سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh. com و تیک٨ Tik۸. com یا گیشه تئا‌تر شهر بلیت این نمایش را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز