خبرگزاری کار ایران

پاسداشت هفت دهه تلاش هنری علی نصیریان+فیلم و عکس

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۹۴۶

علی نصیریان پس از اجرای نمایش اعتراف، کیک هفتادمین سال حضور در عرصه بازیگری خود را برید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نصیریان که در نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی حضور دارد، پس از اجرای این نمایش در 17 تیر ماه در تئاتر شهر، کیکی را برای هفتاد سال زندگی در صحنه برید.

در این مراسم کتابی از سوی عزت الله انتظامی به علی نصیریان اهدا شد و یادداشتی که پیش از این انتظامی برای حضور دوباره نصیریان در صحنه تئاتر نوشته شده بود، خوانده شد. این کتاب توسط داوود میرباقری به نصیریان اهدا شد.

همچنین هدیه‌ای از سوی مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی به علی نصیریان توسط ایرج راد اهدا شد.

علی شیرازی هنرمند تجسمی کشور نیز تابلوی نقاشی نفیسی را به علی نصیریان هدیه کرد.

علی مطهری، حجت الاسلام مازنی، اکبر زنجانپور، ایرج راد، داوود میرباقری، فاطمه معتمدآریا، کامبیز روشن روان، شهاب حسینی و داریوش اسدزاده برای تقدیر از علی نصیریان روی صحنه حاضر شدند.

فاطمه معتمدآریا در سخنانی کوتاه گفت: امیدوارم برای اتفاقاتی خوب و دوستی و مهر در سالنی به زیبایی تئاترشهر دور هم باشیم و اتفاق‌های خوب را همواره جشن بگیریم.

هادی مرزبان، داریوش مودبیان، لوریس چکناواریان، یارتا یاران، ایرج حسابی، سیروس ابراهیم زاده، عبدالله اسکندری، هرمز هدایت، آزاده پورمختار، ترانه علیدوستی، حمید علیدوستی، علی زندوکیلی، رضا بنفشه‌‌خواه، داریوش فرضیائی، امید صباغ نو، محسن امیریوسفی و... ازجمله مهمانان این مراسم بودند.

حجم ویدیو: ۷.۹۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز