خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «خیال‌های رنگی ما» در گالری فردا

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۵۶۷

گالری فردا آثار آنا نعیمی و سیاوش ریاحی را در یک نمایشگاه دو نفره با عنوان «خیال‌های رنگی ما» روی دیوار خواهد برد.

به گزارش ایلنا، گالری فردا آثار آنا نعیمی و سیاوش ریاحی را در یک نمایشگاه دو نفره با عنوان «خیال‌های رنگی ما» روی دیوار خواهد برد.

نمایشگاه خیال‌های رنگی ما که به نمایش آثار آنا نعیمی و سیاوش ریاحی اختصاص دارد از این هفته جمعه ۲۳ تیر افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه آثار این هنرمندان به نمایش درخواهد آمد.

این هنرمندان جوان در توضیح این نمایشگاه آورده‌اند: مجموعه‌ای که آماده شده است درسبک آبستره یا انتزاعی است. در این مجموعه از آثار که مشاهده می‌کنید اشکال و فرم‌ها نه با قاعده مشخص بلکه بر اساس حدوثی است که تخیل و الگوهای خیال‌پردازانه هنرمند را در لحظه مجاب به کارگذاشتن آن می‌کند. ترکیب انباشته از فرم توام با تنوع بسیار باعت خلق اثر شده است.

دراین مجموعه از طبیعت تنها برای الهام کمک گرفته شده و به هیچ وجه عناصر طبیعی در مجموعه دخالت داده نشده است. آنچه که این آثار را نسبت به دیگر آثار متفاوت ساخته است این است که علی‌رغم تکرار بعضی از فرم‌ها موجودیتی غیرقابل پیش‌بینی دارند. این عامل و تنوع کمیتی اثر درآکوردی از خیال‌پردازی هنرمند و نیز وضعیت انتزاعی اثر موجودیتی سیال را هم بر اثر و هم بر بیننده ایجاد کرده است و هیجان اثر را بالا برده است و تلویحاً باعث تفسیرپذیری و برداشت‌های متعدد از اثر شده است. چنانچه تجمع فرم‌ها و گروه‌بندی اجزا می‌تواند به صورت سیال وضعیت‌های متغییری را به لحاظ صوری در بیننده به وجود آورد و آن را در الگویی چندلایه تغییرپذیر کند. فضای خیال‌پردازانه و البته انتزاعی که صوری خیالی را در لحظه برای هنرمند به ارمغان می‌آورد در عرفان ما به نوعی در نسبت با خاطره ازلی قابل توضیح است.

سیاوش ریاحی متولد ۱۳۶۷ فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. فعالیت‌های هنری این هنرمند شامل برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری احسان ۱۳۹۱، نمایشگاه گروهی منتخب آثار نقاشان حرفه‌ای ایران در گالری خاورمیانه سال ۱۳۹۲، نمایشگاه گروهی منتخب آثار اعضای گروه نقاشی الیاد در گالری هنر ایران سال ۱۳۹۳، نمایشگاه گروهی منتخب گروه هنرمندان تجسمی معاصر استان تهران درگالری هنر ایران سال ۱۳۹۳، نمایشگاه گروهی در خانه‌ی هنرمندان ایران سال ۱۳۹۴ و آنا نعیمی نیز متولد ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است.

این نمایشگاه از ۲۳ تیر تا ۲۹ این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16:30 تا 20:30 به گالری فردا واقع در خیابان کریم‌خان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز