خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش «یک دقیقه و سیزده ثانیه»

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۲۳

پیش فروش نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با بازی پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی از ساعت 14 روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیش‌فروش نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی از ساعت 14 روز پنجشنبه، 22 تیر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

این نمایش که از اول مرداد با بازی پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی در دو سانس 19:30 و 21:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران شهر به روی صحنه می‌رود، با تحقیق میدانی و بررسی روی زندگی 53 زن کارتن خواب، قصه زندگی پر تنش و جذاب ٤ زن را به صحنه می‌کشد.

همچنین از عوامل این نمایش 80 دقیقه‌ای می‌توان به؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز: هانیه جوادی منش، مشاور کارگردان: قربان نجفی، تهیه کننده: بهمن عباسپور، علی پالیزدار، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح لباس: ندا نصر، طراح صحنه و نور: فریدون محرابی، طراح گرافیک: صادق زرجویان، مشاور، عکاسان: احسان رافتی، آرزو آزادپور، طراح صدا: صادق داوری فر، ساخت تیزر: فضل ا...تاری، موسیقی: سمانه گلکار، مدیر بین الملل: آرزو آزاد پور و مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به برگه این نمایش در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/1min13sec  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز