خبرگزاری کار ایران

حسین انتظامی اعلام کرد:

گسترش روابط رسانه ای تهران و باکو

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۱۱

«حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با «علی حسن اف» معاون سیاسی و اجتماعی رئیس‌جمهور آذربایجان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، «حسن اف» در این دیدار گفت: می‌توانم تایید کنم که روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و در عرصه رسانه‌ای هم ما از توسعه روابط فرهنگی و رسانه‌ای بین دو کشور استقبال می‌کنیم و آمادگی کامل برای تحکیم آن را داریم.

وی بر اشتراکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی بین دو کشور، نقش صنعت گردشگری در توسعه روابط تجاری، پزشکی و سیاحتی را بسیار مهم دانست و افزود: چند وقت پیش، هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و به زودی هفته فرهنگی ایران نیز در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

 معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: برای جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با جمهوری آذربایجان در همه زمینه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ما آمادگی داریم با گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه‌ای و تبادل هیات‌های روزنامه نگاری، زمینه آشنایی و علاقمندی شهروندان دو کشور برای سفر به کشورهای یکدیگر را فراهم کنیم.

 انتظامی توسعه روابط رسانه‌ای را منجر به تحکیم و همگرائی دو کشور دانست و افزود این دیدار هم با این هدف صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدار تشویق روزنامه نگاران و رسانه‌های دو طرف برای ارتباط بیشتر با همدیگر، توسعه خواهر خواندگی و پیگیری مسائل گردشگری هم مورد توجه قرار گرفت.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هئیت رسانه‌ای پنج نفره از روز دوشنبه نوزدهم تیر در باکو به سر می‌برد و عصر امروز سفر وی پایان می‌یابد.

دیدار با مدیران خبرگزاری‌ها، برگزاری نشست‌های رسانه‌ای مشترک با اصحاب رسانه و دیدار با مقامات فرهنگی و رسانه‌ای جمهوری آذربایجان از برنامه‌های هیات رسانه‌ای اعزامی به جمهوری آذربایجان در این سفر چهار روزه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز