خبرگزاری کار ایران

فراخوان اتحادیه ناشران برای حضور نشر ایران در فرانکفورت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۵۶

فراخوان اتحادیۀ ناشران و کتابفروشان تهران برای حضور نشر ایران در شصت و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت منتشر شد.

به گزارش ایلنا، اتحادیۀ ناشران و کتابفروشان تهران در فراخوانی از ناشران برای حضور نشر ایران در شصت و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت دعوت کرد.

متن این فراخوان بدین شرح است:

اتحادیۀ ناشران و کتاب‌فروشان تهران با همکاری مؤسسۀ نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، با هدف بسترسازی حضور نشر ایران در عرصۀ بین‌المللی، آثار ایرانی را با شرایط زیر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت عرضه خواهد کرد:

 آثار ارائه شده تألیفی و قابل عرضه در بازارهای بین‌المللی باشد.

 به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشد.

 حوزه‌های ادبیات، تاریخ، ایران‌شناسی و هنر در اولویت قرار دارند.

 اولویت با آثار منتشر شده در پنج سال اخیر است.

 کتاب‌هایی که از فارسی به زبان‌های خارجی ترجمه شده یا دو زبانه باشند، در اولویت‌اند.

 ارسال چکیده‌ای به زبان فارسی (برای هر کتاب حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه) الزامی است.

 توصیه می‌شود در صورت امکان چکیده‌ای به زبان انگلیسی به‌همراه چکیدۀ فارسی آن ارسال شود.

مقررات و نحوۀ ثبت نام:

همزمان با ثبت نام باید کتاب‌های مورد نظر، با پست پیشتاز به دبیرخانۀ غرفۀ ایران در نمایشگاه فرانکفورت مستقر در اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، پیچ شمیران، کوی شهید محسن عباسی اصفهانی، کوچۀ شریف، پلاک ۱، طبقۀ سومارسال فرمایید و چنانچه از طریق پست پیشتاز اقدام به ارسال کرده­اید، کد ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز در زمان ثبت نام آنلاین در اختیار ارسال قراردهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۷۷۵۳۷۷۲۲- ۷۷۵۱۱۷۳۰- ۷۷۶۳۷۰۲۱-۷۷۶۳۷۰۲۲ تماس بگیرند.

 ثبت نام به صورت آنلاین در سایت www. nasheran. org از طریق مراجعه به آدرس پورتال اتحادیه صورت می‌گیرد و لازم است اطلاعات مورد نیاز آماده شود تا در فرآیند ثبت نام مشکلی ایجاد نگردد.

 با توجه به اولویت‌های فوق‌الذکر، از هر ناشر حداکثر ۷ عنوان کتاب انتخاب خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود همکاران ناشر کتاب‌های خود را براساس اولویت در پورتال اطلاعات کتاب وارد کنند.

 کتاب‌های ارسالی، بدون نقص چاپ و صحافی باشند.

 دقیق بودن اطلاعات ارسالی، به ویژه چکیدۀ فارسی، در انتخاب کتاب مؤثر است.

 کتاب‌های ارسالی به نمایشگاه فرانکفورت بازگردانده نخواهند شد.

 پیگیری عدم وصول کتاب‌ها از طریق پست به عهدۀ فرستندۀ کتاب خواهد بود.

 مهلت ثبت نام و وصول کتاب‌ها حداکثر تا ۱۳۶۹/۵/۲۵ است.

 چنانچه تعداد عناوین قابل عرضۀ ناشر به چهل عنوان برسد، بر حسب تقاضای ناشر، اتحادیه با هماهنگی مؤسسۀ نمایشگاه‌های فرهنگی نسبت به تخصیص استند اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز