خبرگزاری کار ایران

سخنرانی محقق‌داماد، آذرنوش و اصغر دادبه در شب دائرةالمعارف

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۲۵

مجله بخارا به منظور تجلیل از خدمات علمی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی شبی را به خدمات این نهاد علمی اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، مجله بخارا و بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار و گنجینه پژوهشی ایرج افشار در عصر دوشنبه ۲۶تیر ماه شبی را به منظور تجلیل از خدمات علمی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در محل کانون زبان پارسی برگزار می‌کند.

مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی دراسفند سال ۱۳۶۲ با هدف تدوین و انتشار دانشنامه‌های عمومی و تخصصی و کتب مرجع در ابعاد مختلف معارف بشری به ویژه فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی، توسط سیدکاظم موسوی بجنوردی تأسیس شد. علاوه بر انتشار دانشنامه و کتاب‌های مختلف تاکنون بیست و دو جلد از دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در این مرکز تألیف و منتشر شده است.

لازم به ذکر است که این دانشنامه به دو زبان عربی و انگلیسی هم ترجمه می‌شود.

 «شب دائرةالمعارف بزرگ اسلامی» ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه بیست و ششم تیر ماه در کانون زبان پارسی (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک دوازده، برگزار می‌شود.

در این مراسم سید مصطفی محقق‌داماد، صادق سجادی، آذرتاش آذرنوش، اصغر دادبه، کاظم موسوی‌بجنوردی- رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی - سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز