خبرگزاری کار ایران

حمید حامی:

خواننده‌های ارومیه‌ای کم از ابراهیم تاتلیسس ندارند/کنسرتم در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۰۴

حمید حامی که به همراه گروه‌اش 13 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهد، استعدادهای جوان ارومیه‌ای را با ابراهیم تاتلیسس مقایسه کرد.

به گزارش ایلنا، حمید حامی درباره حضورش در یک مسابقه خوانندگی در شهر ارومیه گفت: این روزها در شهر ارومیه هستم و به دعوت یکی از شاگردان مسترکلاس آوازم آقای اردلان سردار شهید در این شهر حضور دارم. یک مسابقه آواز به نام «خوش صدا» در این شهر به همت شهرداری ارومیه برگزار می‌شود و من و آقای مانی رهنما و سه داور محلی در این مسابقه به عنوان داور حضور داریم و صداهای خوبی هم در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

 در ادامه افزود: وقتی صداهای حاضر در مسابقه خوش صدا در ارومیه را می‌شنوم به وضوح می‌بینم که این خواننده‌ها دست کمی از ابراهیم تاتلیسس ندارند. علیرغم برخی ایرادات سخت افزاری در روزهای نخست، به مرور ایرادات برطرف شده و شاهد مسابقه خوبی هستیم. در روزهای آینده به تهران برمی‌گردم و در ویدئویی که آهنگسازی آنرا آقای بهزاد عبدی بر عهده دارند شرکت با همراهی ارکستر پاپ – کلاسیک اوکراین خواهم کرد.

این خواننده درباره کنسرت 13 مرداد خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: در سازبندی ما از سازهای آکوستیک استفاده کردیم و جز کیبورد آقای تاجبخش ساز الکترونیکی نداشتیم. سازها فیلتر نشده یعنی آنپلاگد و بدون افکت بود. در سالن میلاد هم حجم استیج و هم سالن بزرگتر است و مسلما ساز بادی خواهم داشت و با همان سازبندی و دوستان قبل روی استیج می‌روم و مسلما یکی دو قطعه اکتیو اضافه خواهیم کرد. در کل سازبندی کمی متفاوت با تالار وحدت را در نظر داریم.

حمید حامی گفت: ما 6 تیر کنسرت بندرعباس را داریم و بعد از آن هم 13 مرداد اجرای کنسرت  در سالن میلاد نمایشگاه به رهبری رضا تاجبخش و تنظیم محمدرضا عقیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز