خبرگزاری کار ایران

اجرای قطعات جهانی در رسیتال گیتار کلاسیک لیلی افشار

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۱۳

لیلی افشار (نوازندهٔ گیتار کلاسیک) قطعاتی از موسیقیدانان کشورهای کوبا، پاراگوئه،آلمان، برزیل ، آمریکا و اسپانیا را 30 تیر‎ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، لیلی افشار در این کنسرت که 30 تیر از ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، آثار شاخص آهنگسازان مطرح جهان در زمینه موسیقی کلاسیک اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت آثاری از موسیقیدانان دوره‌های مختلف موسیقی جهان چون فرانسیسکو تارگا (گیتاریست شهیراسپانیایی در دوره رومانتیک)، هکتور ویلالوبس (آهنگساز برزیلی)، یوهان سباستین باخ (آهنگساز برجسته دوره باروک و نوازنده ارگ آلمانی)، آگوستین باریوس (گیتاریست اهل کشور پاراگوئه)، پل دزموند (آهنگساز و نوازنده آمریکایی ساکسوفون آلتو سبک جاز)، لئو براور (نوازنده گیتار اهل کوبا)، دیلرماندو رایس (از کشور برزیل) و در نهایت انریکه گرانادوس و همچنین ایزاک آلبنیزاز (آهنگسازان و نوازندگان پیانو از  اسپانیا) اجرا خواهد  شد.

دو قطعه تیک فایو از قطعات جاز معروف دزموند از آمریکا و نیز Si Ela Pergun Tar از ساخته‌های دی یوهاندو از کشور برزیل تنها با یک ساز گیتار کلاسیک اجرا می‎شود. همچنین قطعه Torre Bemeja  از ایزاک آلبنیز قطعه تکنیکی دیگری‌ست که لیلی افشار به اجرای آن می‎پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز