خبرگزاری کار ایران

شعار حضور ایران در نمایشگاه کتاب پکن: ایران، رویای رنگین جاده ابریشم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۸۸

ایران، رویای رنگین جاده ابریشم به عنوان شعار حضور در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن به عنوان مهمان ویژه توسط مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ ۱ تا ۵ شهریورماه برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران با شعار ایران، رویای رنگین جاده ابریشم به عنوان مه‌مان ویژه در این نمایشگاه شرکت می‌کند. برای حضور در این دوره پوستری نیز طراحی شده که مبنای آن نقوش هندسی بر مبنای هنر اسلامی است.

وی در ادامه گفت: متراژ غرفه ایران ۵۰۰ مترمربع است ۶ نویسنده، ۱۲ ناشر به صورت مستقل و کتاب‌هایی از ۱۰ ناشر هم به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه عرضه می‌شود. در غرفه ملی ایران آژانس ادبی به صورت جدی فعال خواهند بود. معرفی نمایش کتاب‌های ایرانی ترجمه شده به زبان چینی و معرفی آثار منتخب ناشران ایرانی در حوزه ایران‌شناسی، کودک و نوجوان، ادبیات معاصر ایران، کتاب‌های دارای جوایز داخلی، کتاب‌های ایرانی چاپ شده در خارج از کشور که بیشتر آن‌ها به فروش رفته است. کتاب معرفی ایران‌شناسان چینی، کتاب روابط فرهنگی ایران و چین و گزیده آثار کتاب‌شناسی ایران و چین از دیگر فعالیت‌های غرفه ایران خواهد بود.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه خاطرنشان ساخت: معرفی طرح‌های حمایتی، طرح تاپ و طرح گرنت از دیگر فعالیت‌های غرفه ایران است. هفته فیلم ایران، اجرای موسیقی زنده و برنامه روایتگری، نقالی و داستان‌خوانی و برگزاری نشست‌های از فعالیت‌های غرفه ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز