خبرگزاری کار ایران

پرویز آبنار صداگذار «کامیون» شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۳۰

فیلم سینمایی «کامیون» جدید‌ترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد

به گزارش ایلنا، تدوین فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی «کامبوزیا پرتوی» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» که بر عهده «مصطفی خرقه‌پوش» از سینماگران باتجربه ایران است؛ این روز‌ها طبق برنامه‌ریزهای از پیش تعیین‌شده، راف کات آن ادامه دارد و در آخرین مرحله خود قرار دارد و این هفته به اتمام می‌رسد و به مرحله فاین کات خواهد رسید و بعد از اتمام این مرحله، «پرویز آبنار» کار صداگذاری «کامیون» را شروع خواهد کرد.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در ‌‌نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و... فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

 «کامبوزیا پرتوی» تاکنون فیلم‌های سینمایی؛ «ماهی»، «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده و نویسندگی فیلمنامه‌های دیگری همچون؛ «محمد رسول‌الله»، «شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه ۱۵ سال دارم»، «خیابان‌های آرام» و... را برعهده داشته است.

تعدادی از عوامل اصلی فیلم سینمایی «کامیون» جدید‌ترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبردار: مهدی اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین راستاد، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: بابک صبحی، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، تهیه‌کننده: کامبوزیا پرتوی، محصول: موسسه سینمایی خط سوم.عکس: کسری پرتوی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز