خبرگزاری کار ایران

ابراهیم حقیقی:

حذف بخش مسابقه پوستر از جشنواره تئاتر فجر خطاست/دلیلی ندارد جشنواره پوستر را هم اختراع کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۴۰

ابراهیم حقیقی با انتقاد از حذف بخش پوستر و هویت بصری از فراخوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: این محمل برای طراحان هم هست و تصور من هم این است که خطاست اگر بخش پوستر و هویت بصری از جشنواره تئاتر فجر حذف شود.

ابراهیم حقیقی در گفتگو با ایلنا یادآور شد: بخش هویت بصری سال گذشته به جشنواره اضافه شده بود و در صورت تداومش بود که می‌توانست موفق باشد. اگرنه برای یکبار اجرا مسلم می‌دانستیم که به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

او با بیان اینکه قطعا رسانه‌ها باید بخواهند و بنویسند و ما هم پیگیری کنیم که چرا این اتفاق افتاده است، گفت: چون این بخش واقعا به نفع هویت گروه‌های تئاتری ما تمام می‌شد.

این طراح گرافیک ادامه داد: به نظر می‌رسد پوستر و هویت بصری را بخش جدایی از تئاتر می‌دانند؛ ولی جدا نیست و وظیفه اطلاع‌رسانی را برعهده دارد.

حقیقی یادآور شد: محل مهمی که پوستر هم می‌تواند دیده شود و هم رقابت کند جشنواره تئاتر فجر است. اغلب طراحان حوزه تئاتر فقط همین کار را می‌کنند و جایی که می‌توانند قد و قامت خود را بسنجند که چقدر موفق بودند جشنواره تئاتر فجر است و اگر تشویق شوند حتما کارشان بهتر می‌شود. مسابقات و جشنواره‌ها برای همین است وگرنه دلیل دیگری ندارد که ما جشنواره پوستر را هم اختراع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز