خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی وزارت ارشاد:

قوه قضاییه به کدام قانون برای لغو مجوز کنسرت استناد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۱۵۷

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پاسخگویی قوه قضاییه درخصوص لغو کنسرت‌‎های مجوزدار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت هادی حسینی  درباره لغو کنسرت اخیر شهرام و حافظ ناظری در قوچان توسط دادستانی خراسان رضوی، گفت: قوه قضاییه باید پاسخگو باشد که بر اساس کدام قانون وارد عمل می‌شود و مجوزهای وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی را لغو می‌کند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این رویکرد انتقاد کرد و افزود: در حالیکه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کار قوای دیگر دخالت نمی‌کنند، قوه قضاییه مستقلا در زمینه‌ لغو کنسرت‌ها اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ به وظیفه خود در زمینه صدور مجوز برای برگزاری کنسرت عمل می‌کند، یادآور شد: بررسی و ممیزی‌های وزارتخانه در خصوص اشعار، خواننده و زمان برگزاری یک کنسرت است و اگر در این موارد مشکلی وجود نداشته باشد، مجوز آن صادر می‌شود.

حسینی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه کنسرت‌ها کاملا قانونی عمل می‌کند و بر اساس قانون تصمیم‌گیرنده نهایی در این حوزه است، افزود: باید دید که قوه قضاییه به کدام محمل قانونی برای لغو مجوز یک ارگان رسمی دولتی استناد می‌کند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزار نشدن کنسرت در مشهد به دلیل وجود حریم رضوی، گفت: قوچان مشهد نیست و نباید با اعمال نظرهای سلیقه‌ای مشهد دوم ساخت؛ اما دادستانی خراسان رضوی وارد عمل شده و کنسرت اخیر را لغو کرده است لذا این مسئله باید از دادستانی خراسان رضوی سوال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز