خبرگزاری کار ایران

رپرتوار گروه «و ناگهان» با سه اثر اقتباسى

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۶۰

به گزارش ایلنا، روزبه حسینى سرپرست گروه «و ناگهان» از اجراى سه اثر اقتباسى به قلم خود، توسط سه کارگردان جوان از اعضای گروه‌اش خبر داد.

به گزارش ایلنا، روزبه حسینى سرپرست گروه "و ناگهان" در خصوص برگزارى این رپرتوار چنین گفت: در همه جاى دنیا گروه‌هاى تئاترى با رپرتوار  زنده هستند، ما به بیستمین سال گروه "و ناگهان" نزدیک مى‌شویم و کمتر از دو سال دیگر این گروه ٢٠ ساله مى‌شود.

وى در ادامه افزود: در تمام این سال‌ها کارگردانانی در گروه من متولد شدند که پس از اولین کارشان از گروه جدا شدند، از حدود سی ماه قبل، تصمیم گرفتم گروه را دوباره از نو بسازم و جوانان بسیار مستعد را دور هم جمع کنم؛ از میان بیش از پنجاه نفر، در این دو سال و نیم، پس از اجرای چند نمایشو برگزاری کارگاه‌های مختلف، ١٥ نفر به صورت منسجم باقى ماندند که ٤-٥ نفرشان گرایش‌هاى جدّی کارگردانى دارند و حالا در این رپرتوار سه نفر براى سه نمایش‌نامه اقتباسى من آستین بالا زده‌اند.

رپرتوار گروه تئاتر "و ناگهان" به صورت تخصصى به سه نمایش اقتباسى مى‌پردازد، که وجه پژوهشى و علمى خواهد داشت در عین حال، شکل داورى این رپرتوار به زودى اعلام خواهد شد.

رپرتوار گروه تئاتر "و ناگهان" به سرپرستى روزبه حسینى از ٢٢ مرداد تا ١٣ شهریور ماه ، ساعت ١٩  در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روى صحنه مى‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز