خبرگزاری کار ایران

علی مطهری:

اختلاف‌نظر درمورد نحوه پرداخت حق پخش مسابقه‌های ورزشی/سهم درآمد صداوسیما بیشتر از فدراسیون فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۸۸

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که به دلیل اختلاف نظرها در مورد نحوه پرداخت حق پخش مسابقات ورزشی تصمیم‌گیری نهایی به جلسات آتی موکول شد.

به گزارش ایلنا، نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و روسای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ظهر امروز (دوشنبه 10مردادماه) با محوریت بررسی مسئله پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال برگزار شد.

علی مطهری با اشاره به اینکه در جلسه امروز اراده رفع مسئله حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال در بین مسئولان ورزشی و رسانه ملی دیده شد، گفت: بر این اساس با توجه به اینکه مشکلات مالی وجود دارد باید به فرمول مناسبی برای حق پخش تلویزیونی مسابقات دست یابیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در برنامه ششم توسعه تاکید شده که وزارت ورزش و جوانان و صداوسیما باید راهکار اجرای رفع مسئله پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال تبیین کنند، اظهار کرد: همه طرفین اصل حق پخش تلویزیونی را قبول دارند اما در خصوص میزان پرداختی‌ها و غیره نکاتی وجود دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پخش تلویزیونی مسابقات امکان تبلیغات مناسب و کسب درآمدهای بیشتری را برای رسانه ملی بوجود آورده است، ادامه داد: در مقابل امکان جذب تبلیغات داخل استادیوم‌ها و کسب درآمد برای فدراسیون فوتبال نیز به وجود آمده است. به عبارتی باید گفت که کسب این درآمدها از طریق امکانات طرفین است اما میزان درآمد صداوسیما بیشتر از طرف مقابل است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز به نتیجه قطعی دست نیافتیم اما گام رو به جلویی برای دستیابی به راهکار دراز مدت برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز