خبرگزاری کار ایران

بررسی معماری سنگی کاتالونیا در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۸۹۲

نشست پژوهشی معماری سنگی با نمونه موردی کلیسای ساگرادا فامیلیا با حضور اساتید دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا و متخصصان ایرانی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست پژوهشی معماری سنگی با نمونه موردی کلیسای ساگرادا فامیلیا در تاریخ جمعه، ۱۳ مرداد ماه، با حضور اساتید دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا و متخصصان ایرانی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزاری نشست بررسی ویژگی‌های متریال‌های پایدار کلیسای ساگرادا فامیلیای شهر بارسلون است که آلبرت دلا فوئنته و آوریل پونز از اساتید دانشکده عمران و معماری دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیای اسپانیا ویژگی‌های پروژه را تشریح می‌کنند.

پونز یکی از معماران برجسته پروژه ساگرادا فامیلیا بوده و تخصص ایشان در زمینه معماری، و جناب دلا فوئنته استاد دانشکده عمران و محیط زیست هستند و تخصص ایشان در مصالح ساختمانی پایدار است.

همچنین دو نفر از اساتید متخصص معماری ایران به نام‌های امین حسینی و مرتضی تهرانی در بررسی پروژه ساگرادا فامیلیا و تأثیر آن بر معماری پایدار حضور دارند. امین حسینی فارغ‌التحصیل دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا با تخصص در پایدار در معماری پس از سانحه هستند. همچنین مرتضی طهرانی (عضو هئیت علمی دانشگاه) با تخصص در سکونت و پایداری نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز