خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هنرهای نمایشی در آستانه روز خبرنگار نوشت؛

تئاتر به کیمیای همراهی خبرنگاران خردمند جان یافته و جان بخشیده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۱۵

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در یادداشتی که به مناسبت روز خبرنگار نوشت، هنرمند و خبرنگار را دو رسانه مردم نامید که نام و نشان تئاتر را مانا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، در متن این یاداشت که به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار منتشر شده آمده است:

«رسایی و رسانگی تئاتر امروز، قدم به قدم نتیجه همدلی و همراهی خبرنگاران خردمندی است که دردها و درودهای صحنه را به قلم و قدم خویش رقم زده‌اند. تئاتر به همین کیمیا، جان یافته است و جان بخشیده است. دیرزمانی است که به غنیمت این پیوستگی، نام و نشان تئاتر، بیشتر دیده و شنیده می‌شود و این حکایت، پاداش هنر و هنرمندانی است که فروتنانه رسانه مردم بوده‌اند.

روز ارجمند خبرنگار را با ایمان به اعجاز این هم افزایی و امیدواری به این هم زبانی، به همه رسولان صدیق صحنه، تبریک عرض می‌کنم. آرمان تئاتر، صلح و صلاح جهان است و امیدوارم که پرچم این آرمان مقدس، به موهبت انتشار اخبار و نقل اقوال نویدبخش تئاتر همواره در اهتزاز بماند. آرزو می‌کنم قد و قامت سرو اصحاب خبر سربلندتر از همیشه باد و نصیب هنر از این فرهیختگی و فخر بیش باشد‌.

مهدی شفیعی

 مدیرکل هنرهای نمایشی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز