خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه خورشید:

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" واقعیت زنان کارتن‌خواب را نشان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۷۴۹

لیلا ارشد، مدیرعامل خانه خورشید، شب گذشته به تماشای نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" نشست.

به گزارش ایلنا، نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل آبادی، که از  یکم مرداد اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایران شهر آغاز نموده؛ شب گذشته میزبان لیلا ارشد، مددکار اجتماعی، مدیر و بنیانگذار خانه خورشید بود. خانه خورشید، موسسه‌ای است که در دروازه غار و شوش، از سال ۸۵ تاکنون، بیش از ۹۰۰ نفر از زنان را پذیرش کرده ودر حال حاضل هم هر روز از ۱۰۰ زن و ۲۵ کودک آن‌ها در آن مکان پذیرش می‌شوند.  ارشد پس از تماشای نمایش عنوان کرد:

نمایش بسیار خوبی بود. خیلی به واقعیت نزدیک بود. نمایش توانست آن‌چیزی را که در جامعه در حال اتفاق است و زنانی به دلایل متعدد، آن را تجربه می‌کنند، به‌درستی نشان دهد و مردم را در جریان این مسائل قرار دهد که چگونه زنان به کارتن‌خوابی می‌رسند.

در این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای که نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد، سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای  نقش می کنند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به هانیه جوادی منش(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، قربان نجفی(مشاور کارگردان)، بهمن عباسپور و علی پالیزدار(تهیه کنندگان)، محمد قدس(مجری طرح و مدیر تولید)، ندا نصر(طراح لباس)، فریدون محرابی(طراح صحنه و نور)، سمانه گلکار(موسیقی)، احسان رافتی و آرزو آزادپور(عکاسان)، مهدی گودرزی(فیلم بردار)، محمد صادق زرجویان(طراح گرافیک)، صادق داوری فر(طراح صدا)، فضل ا...تاری(ساخت تیزر)، آرزو آزاد پور(مدیر بین الملل)، امیر پارسائیان مهر(مدیر ارتباطات و روابط عمومی)،میثم تحریری و شمیس پورشاه رضایی(همکاران روابط عمومی)، گروه جارچی، گروه پژواک و گروه تئاتر مارکت(تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

یک دقیقه و سیزده ثانیه" ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر میزبان  مخاطبان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به www.tiwall.org/theater/1min13sec مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز