خبرگزاری کار ایران

پاسخ رییس فرهنگستان هنر به ادعای امین تفرشی

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۱۱

محمدعلی معلم‌دامغانی (رئیس فرهنگستان هنر)، در پی انتشار گفتگوی علی‌اکبر امین‌تفرشی (مدیرعامل شرکت پارس آریان) با خبرگزاری ایلنا جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی معلم‌دامغانی (رئیس فرهنگستان هنر) به گفتگوی علی‌اکبر امین‌تفرشی (مدیرعامل شرکت پارس آریان) با خبرگزاری ایلنا واکنش نشان داد. 

رئیس فرهنگستان هنر در نامه‌ای که در پاسخ به تفرشی نوشته، آورده است: 

بسم الله القاسم الجبارین

با عنایت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، رئیس مجلس، و جناب قاضی القضات؛ پاسخ گزارش و خبر ایلنا از قول خانه فرهنگ و شرکت پارس آریان درباره زیاده‌گوئی‌های آقای امین تفرشی و دار و دسته: عزیز برادر قسم حضرت عباس یا دم خروس؟ دزد حاضر و بز حاضر.

فرهنگستان هنر هست پانصد تابلو هم در اختیار دارد که به عنوان شخص حقوقی در پناه قانون مالک به ید است و قرارداد فریبکارانه شما با زارع (رئیس اسبق صبا) از اصحاب فتنه اصولاً باطل است. مقاله شما و ادعای فرهنگ‌مداری و حمایت از هنرمندان ایران هم قابل اثبات نیست و صرف مدعاست. هنرمندان در گذشته شهادت خود را داده‌اند. زنده‌گان مورد حمایت شما که اثرشان را به شما فروخته‌اند کدامند؟ آن‌ها را با اثرشان و قیمتی که پرداخته‌اید معرفی نمائید. تهمت دروغ و کذب محض هم اگر خلاف قانون نباشد، با اخلاق سازگار نیست. 

اسنادتان را به مقامات رسمی ارائه فرمائید و کار را به قاضی و وکیل مجلس و دولت واگذار کنید. مسئله به خوب یا بد بودن من و شما فیصله پیدا نمی‌کند.

 محمدعلی معلم

 ریاست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز