خبرگزاری کار ایران

دیدار دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور با اتحادیه پوشاک تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۴۰

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعضای هیأت مدیره اتحادیه پوشاک تبریز و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در محل اتحادیه پوشاک تبریز دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعضای هیأت مدیره اتحادیه پوشاک تبریز و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در محل اتحادیه پوشاک تبریز دیدار کرد.

حمید قبادی (دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور)، در این دیدار با تأکید بر ضرورت ادامه همکاری‌های مشترک اتحادیه پوشاک تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بر روند مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی برندهای خارجی به استناد قوانین جاری به‌ویژه قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس شورای اسلامی و قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی و عناوین بیگانه تأکید کرد.

در این دیدار، عابدینی ریاست اتحادیه پوشاک تبریز و منزوی و مقدم نواب رییس اتحادیه، گزارشی از روند فعالیت‌های این اتحادیه، ساماندهی برندهای خارجی، تأکید بر ادامه روند تولید کالای ایرانی مرغوب واعطا نشان با افتخار ساخت ایران ارائه و با اشاره به مشکلاتی مانند قاچاق چمدانی کالا از آمادگی این اتحادیه در جهت توسعه همکاری‌های مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و کاربردی‌سازی آثار منتخب با هماهنگی کار گروه ساماندهی مد ولباس کشور خبر دادند.

محرمی (معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی) نیز با اشاره به فعالیت‌های کارگروه مدولباس این استان بر همکاری‌های مشترک و به‌ویژه معرفی طراحان فعال به اتحادیه و حضور فعالانه اتحادیه پوشاک در جلسات کارگروه استانی، هماهنگی تسهیل در  تبلیغات شهری و رسانه‌ای طراحان و تولید کنندگان استانی تأکید کرد.

در این بازدید از تلاش‌های ارزشمند اتحادیه پوشاک تبریز با دارا بودن ٢٥٠٠ عضو فعال در زمینه تولید و عرضه محصولات مناسب و با کیفیت ایرانی تقدیر شد.

سومین جشنواره مدولباس استان آذربایجان شرقی طی روزهای گذشته برگزیدگان خود را معرفی و به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز