خبرگزاری کار ایران

کیان به جلد دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۸۰۴

پس از یکسال از انتشار سه راه سرگردون رضا رسولی نگارش جلد دوم سه گانه کیان با عنوان خروج را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، رضا رسولی (عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران) با عنوان این مطلب گفت: با دریافت بازخوردهای جلد اول مجموعه کیان که با اسم سه راه سرگردون منتشر شده بود، در پی انتشار چاپ دوم این اثر و انتشار همزمان جلد دوم با عنوان خروج هستم.

وی افزود: همانگونه که پیش‌بینی می‌شد واکنش‌ها به جلد اول سخت و بعضا تلخ بود اما مخاطبینی که کتاب را خوانند به رغم انتقادات مجموعا از کار راضی بودند.

وی با بیان اینکه در رمان "خروج" داستان ادامه می‌یابد، اظهار داشت: در رمان خروج اتفاقات و تکنیک‌های به کار برده شده که بعضا در حوزه رمان نویسی ایران کم سابقه است.

رسولی درباره محتوای خروج ابراز داشت: خروج روایت خودشناسی و خودسازی یک انسان است و به همین دلیل بر خلاف جلد اول که دارای یک رویه حادثه‌ای و احساسی این رمان عمیق‌تر و چند لایه‌تر و تا حدی برای خواننده دارای ابعاد متفاوت و آموزنده با روح روانشناسی و جامعه شناسی فرهنگی است.

 نویسنده کتاب هنر برای حقیقت در زمینه نام گذاری این جلد کتاب به نام خروج اظهار داشت: باتوجه به اینکه ایده جلد سوم قبل از جلد دوم تکمیل شده، پس از انتشار جلد سوم که شاید یکی معدود رمان‌های تماما سیاسی و آینده‌پژوهی کشور محسوب شود، متوجه دلیل شباهت نام جلد دوم با یکی از بخش‌های کتاب آسمانی تورات خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز