خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست تخصصی و رونمایی از نماسلامت در جشنواره فیلم سلامت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۹۵

تهمینه میلانی، مجید برزگر، ابراهیم ایرج زاد و پوران درخشنده در جشنواره فیلم سلامت نشست تخصصی برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم سلامت با حضور تهمینه میلانی، مجید برزگر، ابراهیم ایرج زاد و پوران درخشنده در روزهای برگزاری جشنواره با محوریت بررسی آثار حاضر این کارگردانان سینما در جشنواره سلامت برپا خواهد شد.

روز چهارشنبه اول شهریورماه و همزمان با اولین روز برگزاری جشنواره نشست تخصصی «خشونت خانگی» با بررسی فیلم «ملی و راه‌های نرفته» با حضور تهمینه میلانی کارگردان این اثر  سینمایی و کارشناسان حوزه سلامت برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه 2 شهریورماه نشست «آلزایمر و تنهایی در سالمندی» به بهانه نمایش  فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» در جشنواره سلامت با حضور مجید برزگر و در کنار کارشناسان حوزه سلامت برپا می‌شود.

ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم تابستان داغ به بهانه نمایش این اثر سینمایی در جشنواره فیلم سلامت مهمان سومین نشست تخصصی جشنواره با عنوان «فرزندآوری و فرزندپروری» خواهد بود و این نشست هم اندیشی در کنار کارشناسان سلامت جمعه 3 شهریور برگزار خواهد شد.

پوران درخشنده نیز مهمان آخرین نشست تخصصی جشنواره سلامت در روز شنبه 4 شهریورماه با موضوع «طلاق عاطفی» است. این نشست به بهانه حضور فیلم زیر سقف دودی در دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور کارشناسان حوزه سلامت برپا می‌شود.

محل برگزای تمامی این نشست‌های تخصصی در سالن شماره 4 پردیس چارسو از ساعت 17 تا 20 است.

دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

 همچنین برای اولین بار در جشنواره فیلم سلامت علاقمندان می‌توانند از طریق بولتن ویدئویی در جریان اتفاقات جشنواره قرار گیرند.

دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم شهریورماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز