خبرگزاری کار ایران

بنی‌اعتماد تجربه‌های خود را با دانشجویان در میان می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۲۱

رخشان بنی اعتماد در دومین روز جشنواره فیلم سلامت از تجربه‌های شخصی خود درباره مستندسازی با دانشجویان و علاقه مندان گفت و گو می کند.

به گزارش ایلنا، در دومین روز جشنواره فیلم سلامت فیلم‌های سینمایی «یک شهروند کاملا معمولی» به کارگردانی مجید برزگر، «بیوگرافی» ساخته فاطمه ثقفی، «باران می‌بارید» به کارگردانی علی صفی‌خانی، «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و «ماحی» به کارگردانی داوود خیام به ترتیب از ساعت 14، 18،16، 20 و 22 در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی‌آید.

همچنین در دومین روز جشنواره ملی فیلم سلامت کارگاه تجربه‌های شخصی با موضوع چگونگی ساخت مستند دنبال می‌شود. مدرس این کارگاه رخشان بنی‌اعتماد نویسنده و کارگردان سینماست که با نگاه ویژه به مستند «آی آدم‌ها» مباحث تخصصی موردنظر را از ساعت 15 الی 17 مطرح می‌کند.

در ادامه این روز از ساعت 17 مجید برزگر با نگاه ویژه به فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» در پنل تخصصی آلزایمر و تنهایی در سالمندی حضور دارد.

فیلم‌های «غفلت صورتی»، «تردمیل»، «بلندگو»، «مرتضی علی»، «سقوط» و «خاک مرده» نیز عنوان آثار دانشجویی است که از ساعت 20 الی 22 در سالن شماره 3 پردیس سینمایی چهارسو روز پنجشنبه دوم شهریورماه به نمایش درمی‌آید.

دومین جشنواره ملی فیلم سلامت تا پنجم شهریور ماه با دبیری ابراهیم داروغه‌زاده و با نمایش برترین آثار مستند و داستانی بلند و کوتاه در حوزه سلامت در پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز