خبرگزاری کار ایران

بازدید عضو ارشد شورای رهبری چین از غرفه ایران/تبادلات فرهنگی ایران و چین در حال گسترش است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۶۸

لیو یون شانگ، یکی از اعضای ارشد شورای 7 نفره رهبری چین صبح امروز از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، لیو یون شانگ (عضو شورای 7 نفره رهبری چین) با ابراز خوشحالی از حضور ایران به عنوان مهمان ویژه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن گفت: ایران و چین دو کشور با تمدن تاریخی کهن هستند که در سال‌های اخیر تبادلات فرهنگی خوبی با هم داشتند و این تبادلات هم رو به گسترش است.

در این بازدید یک تابلو خوشنویسی با شعار صلح و دوستی برگرفته از شعر سعدی به لیو یون شانگ تقدیم شد.

امیرمسعود شهرام‌نیا (مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران) در این بازدید ضمن توضیحاتی در خصوص نحوه حضور ایران در این دوره از نمایشگاه گفت: ایران و چین دو ملت دارای سابقه و تمدن تاریخی کهن هستند که روابط خوبی با هم دارند. امسال ایران با شعار ایران رویای رنگین جاده ابریشم در نمایشگاه کتاب پکن شرکت کرده است.

شهرام‌نیا در ادامه گفت: ما با تیم 100 نفره متشکل از نویسندگان، هنرمندان و ناشران ایرانی به همراه برنامه‌های مختلف در این نمایشگاه حضور داریم.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این بازدید به حضور چین در نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نمایشگاه کتاب پکن کشور چین در سال 2019 مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن ازتاریخ 1 تا 5 شهریور ماه برگزار می شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز