خبرگزاری کار ایران

تاریخ اهدای تندیس جشن سینمای مستند به موزه سینما مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۱۵

نخستین تندیس جشن مستقل سینمای مستند ایران در غرفه مربوط به تندیس‌های دریافتی از جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی جانمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین تندیس جشن مستقل سینمای مستند ایران روز سه‌شنبه (7 شهریورماه) به موزه سینما اهدا می‌شود و قرار است در غرفه مربوط به تندیس‌های دریافتی از جشنواره‌های معتبر ملی و بین المللی جانمایی شود.

نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران در حالی برگزار می‌شود که به گفته سام کلانتری دبیر این جشن سینمایی، برای نخستین بار است که سینمای مستند دارای تندیس شده و قرار است جمعی از اهالی سینمای ایران به خصوص مستندسازان از این تندیس رونمایی و آن را در غرفه‌ای مربوط به تندیس‌های دریافتی از جشنواره‌های معتبر ملی و بین المللی جانمایی کنند.

رییس جشن مستقل سینمای مستند ایران در توضیح کم و کیف اهدای این تندیس گفت: برای نخستین بار است که جشن مستقل سینمای مستند در نهمین دوره از برگزاری خود صاحب تندیس می‌شود. در واقع تولد این تندیس به معنای هویت مستقل سینمای مستند است که از آن رونمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تندیس جشن مستقل سینمای مستند ایران توسط حامد رشتیان که از مجسمه سازان و  حجم سازان جوان هست، طراحی شده است.

کلانتری در پایان تاکید کرد: این برنامه روز سه شنبه 7 شهریورماه ساعت 18 در سالن سینما فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز