خبرگزاری کار ایران

محمد علیزاده از بیمارستان مرخص شد/کنسرت‌ها از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۶۸

محمد علیزاده که روز اول شهریور به دلیل بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، پس از بهبود از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش ایلنا، صدرالدین حسین‌خانی (مدیر شرکت موسیقی «ایران گام») درباره این خبر گفت: خدا را شکر آقای علیزاده بهبود پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند و از روز ۸ شهریور برنامه‌هایشان را از کنسرت بروجرد آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: ولی باز هم نیاز به این دارند که چند روز در منزل استراحت کامل داشته باشند؛ چون هنوز داروهایی که پزشکان برای ایشان تجویز کرده‌اند تمام نشده است. به امید خدا فکر کنم در روزهای ۶ یا ۷ شهریور ماه که داروهایشان تمام می‌شود آقای علیزاده سلامتی کامل‌شان را به دست آورده باشند.

مدیر برنامه‌های علیزاده همچنین عنوان کرد: از همه مردم عزیز و طرفداران آقای علیزاده تشکر می‌کنم که در این مدت پیگیری کردند و جویای حال ایشان بودند؛ انشاءالله ما هم قول می‌دهیم که در کنسرت‌های آینده که در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌کنیم؛ این لطف و مهر و محبتی که مردم به ما داشتند را بتوانیم با اجرای برنامه‌های خوب، جبران کنیم.

حسین‌خانی گفت: به نظرم از روز ۸ شهریور ماه جاری به امید خدا آقای علیزاده برنامه‌هایشان را از کنسرت شهرستان بروجرد در استان لرستان آغاز خواهند کرد و در ادامه نیز در چهار سئانس ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز