خبرگزاری کار ایران

اولین اظهارات دبیر سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۵۴

ابراهیم داروغه‌زاده می‌گوید: احکام شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر اویل هفته آینده صادر می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم داروغه‌زاده (دبیر سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر) که شامگاه پنجشنبه (9 شهریور) در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حاضر شده بود؛ در اولین اظهارنظر خود گفت: دبیر جشنواره فیلم فجر زیر نظر شورای سیاستگذاری جشنواره عمل می‌کند و احکام شورا اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.

داروغه‌زاده افزود: بستر و پایه اصلی جشنواره فیلم فجر؛ فیلم‌های حرفه‌ای و سینمایی است که قابلیت اکران دارد.

 وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که در جشنواره فیلم فجر شاهد تغییرات زیادی نباشیم و اینکه دبیران جشنواره‌ها تصور می‌کنند باید حتما در زمان دبیر شدن چند تغییر داشته باشند؛ اشتباه است و جشنواره باید ثبات داشته باشد.

وی درباره شرکت بخش‌های مستند و کوتاه در جشنواره فیلم فجر گفت: اگر جشنواره فیلم فجر بتواند کمک اضافه‌ای به فیلم کوتاه و مستند بکند قطعاً این دو بخش در جشنواره فیلم فجر حضور دارند و شورای سیاستگذاری نیز از این مسئله استقبال خواهد کرد.

 وی ادامه داد: هفته آینده گفتگویی با صنوف فیلم کوتاه و مستند و همچنین صنوفی که جوایز بخش فنی به آنها مربوط است، انجام خواهم داد و درباره حضور فیلم کوتاه و مستند و همچنین بخش جوایز فنی تصمیم‌گیری می‌کنیم. 

وی ادامه داد: ما به جشنواره و فضای رقابتی جشنواره بسیار نیاز داریم و اگر جوایز درست داده شود همه خوشحال و راضی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز