خبرگزاری کار ایران

ارکستر نیایش جاودانه‌های مجید وفادار را روی صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۸۳

ارکستر نیایش 24 شهریورماه جاودانه‌های مجید وفادار را با خوانندگی مجیدحسین خانی و همخوانی پوراندخت وفادار و متین سوفالی روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، ارکستر نیایش با حمایت شرکت شیناتک (گروه هنری موزاوی)، جمعه 24 شهریورماه از ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری جدیدترین کنسرت خود را با اجرای جاودانه مجید وفادار به خوانندگی مجید حسین‌خانی و همخوانی پوراندخت وفادار و متین سوفالی با سرپرستی علیرضا امینی به رهبری احمد مقدسی زاده روی صحنه خواهد برد.

ازجمله قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد؛ می‌توان"شب‌های تهران"، "آشنا"، "رفتم از یادت"، "عاشقم"، "راز و نیاز"، "خاکستر من، "خوابی بود و خیالی" را نام برد.

ارکستر نیایش بعد از اجرای موفق آلبوم "بگو کجایی" از جاودانه‌های مجید وفادار در برج میلاد به خوانندگی محمد معتمدی، بخش دیگری از ساخته‌های وفادار به خوانندگی مجید حسین‌خوانی و همخوانی پوراندخت وفادار که بعد از 60 سال روی صحنه آمده است با همراهی متین سوفالی و سرمایه‌گذاری شرکت شیناتک «گروه هنری موزاوی» در راستای حمایت، هویت بخشی و زنده نگهداشتن موسیقی اصیل ایرانی اجرا خواهد کرد.

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به نشانی اینترنتی  www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز