خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش مخاطبان سینما به‌دنبال کاهش قیمت بلیت

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۱۱

کاهش قیمت بلیت سینماها در هفته گذشته باعث افزایش تعداد مخاطبان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با روز ملی سینما  بلیت تمامی سینماها از ۱۹ شهریور الی ۶ مهر به‌صورت نیم بها تعیین شده است. به دنبال اجرای این طرح؛ گروهی اعلام کردند که تعداد مخاطبان سینما افزایش یافته و گروهی نیز عکس این مسئله را تأیید کردند اما شورای صنفی نمایش به عنوان مرجع رسمی بررسی وضعیت اکران فیلم‌ها از افزایش تعداد مخاطبان و فروش سینماها خبر می‌دهد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به استقبال مردم از طرح بلیت نیم‌بها گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بین ۱۰ الی ۳۰ درصد تعداد مخاطبان سینماها از زمان اجرای طرح افزایش داشته است.

وی ادامه داد: البته سینماداران و تهیه‌کنندگان انتظار بیشتری از اجرای این طرح داشتند اما در مجموع نسبت به قبل از اجرای طرح وضعیت بهتر است.

فرجی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی چنین طرح‌هایی گفت: سایت‌ها، رسانه‌ها و روزنامه‌ها اطلاع رسانی خوبی برای این طرح انجام می‌دهند اما هنوز از طرف صداوسیما اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: قرار بود تیزری با مضمون اجرای طرح بلیت نیم بها ساخته و از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شود اما متاسفانه این کار صورت نگرفته است البته به‌صورت زیرنویس و محدود توسط صداوسیما تبلیغات صورت گرفته است اما کافی نیست.

فرجی افزود: اجرای طرح همچنان براساس مصبه شورای صنفی ادامه دارد  و به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز