خبرگزاری کار ایران

چاپ دستی‌های ده هنرمند روی دیوار گالری هفت ثمر

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۸۶

نمایشگاه چاپ دستی «چارسو» جمعه 31 شهریور در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که المیرا میرمیران آن را گردآوری کرده است حدود 40 اثر از ده هرمند در تکنیک‌های مختلف چاپ دستی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه چاپ دستی «چارسو» جمعه 31 شهریور ماه در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که المیرا میرمیران آن را گردآوری کرده است حدود 40 اثر از ده هرمند در تکنیک‌های مختلف چاپ دستی به نمایش در می‌آید.

میرمیران درباره فعالیت کارگاه چاپ دستی چارسو و چگونگی برگزاری این نمایشگاه می‌گوید: کارگاه چاپ چارسو از سال 1383 با همکاری اساتید و دانشجویان تجسمی آغاز به کار کرد.

این کارگاه موازی با برگزاری نمایشگاه‌های گروهی از 1390، بعد از هر دوره آموزشی یک ساله، فعالیت نمایشگاه‌های آموزشی را با هدف افزایش انگیزه در هنرمندان تجسمی و توجه به اهمیت آموزش آغاز کرد.

اینک مرکز فرهنگی هنری چارسو، ششمین نمایشگاه آموزشی خود را به منظور تداوم حرکت گروهی، ارتقاء کیفیت بصری و تکنیکی و روند طراحی از ایده تا اجرا، برگزار می کند.

آوا افشاری، آیدا پاشاخانلو، مهدیس توکل، آناهیتا داراب بیگی، دانا دهقان، مهتاب دهروان، سپیده صیاد دریابخش، راضیه قربان‌نژاد ، آدنا میرزاخانیان و الهه نشاط هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه روز 31 شهریور در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود و تا 12 مهر همه روزه از ساعت 4 تا 8 میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره 8 واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز