خبرگزاری کار ایران

جشنواره‌ عکس سمفونی نور «سی‌مرغ صلح» فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۵۵

مؤسسه عکسینه با همکاری مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیسیون ملی یونسکو جشنواره عکس سمفونی نور «سی مرغ صلح» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، مؤسسه عکسینه با همکاری مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیسیون ملی یونسکو جشنواره عکس سمفونی نور «سی مرغ صلح» را برگزار می‌کند.

با توجه به برگزاری برنامه ویدئو مپینگ «سی مرغ صلح» که از ۲۵ شهریور روی بنای برج آزادی اجرا شده است و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد، عکاسان می‌توانند از این برنامه عکاسی کرده و تصاویر خود را در این جشنواره شرکت دهند.

طبق فراخوان این جشنواره، شرکت در جشنواره برای تمام عکاسان آزاد است و عکس‌ها باید از طریق سایت جشنواره به نشانی www.aksiine.com ارسال شوند. هر عکاس می‌تواند تنها سه اثر به جشنواره ارسال کند.

این جشنواره توسط مؤسسه عکسینه با همکاری مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیسیون ملی یونسکو به دبیری زینب شاه علی و داوری مرتضی صفاتاج، عباس عربزاده، آرش کریمی برگزار می‌شود. 

مهلت ارسال آثار اول تا ۱۰ مهر اعلام شده است. 

جوایز این جشنواره عبارتند از: نفر اول، لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی/ نفر دوم، لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی/ نفر سوم، لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی/ لوح تقدیر ویژه از طرف کمیسیون ملی یونسکو به نفرات برتر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز