خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

فیلم‌های توقیفی مجوزدار می‌توانند در خواست اکران دهند/احتمال اضافه شدن یک سرگروه سینمایی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۲۳

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: فیلم‌های توقیفی که پروانه نمایش گرفته‌اند؛ می‌توانند درخواست اکران خود را به این شورا ارائه کنند.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره آخرین وضعیت اکران فیلم‌های توقیفی که به تازگی مجوز نمایش گرفته‌اند، گفت: هر فیلمی که پروانه نمایش گرفته، می‌تواند قرارداد خود را ببندد و در چرخه اکران قرار بگیرد اما تاکنون هیچکدام از فیلم‌های توقیفی که پروانه نمایش گرفته‌اند؛ درخواستی برای اکران ارائه نکرده‌اند.

پیش از این اعلام شده بود که فیلم‌های عصبانی نیستم، آشغال‌های دوست داشتنی، خانه دختر، خانه پدری و پارادایس مجوز گرفته و می‌توانند اکران شوند.

فرجی همچنین با اشاره به وضعیت اکران فیلم‌ها در نیمه دوم سال 96 گفت: طرحی قرار است در شورای صنفی نمایش مطرح شود که براساس آن به دلیل تراکم تعداد فیلم‌ها یک گروه سینمایی جدید به سرگروه‌های فعلی اکران اضافه شود.

وی ادامه داد: اضافه کردن این گروه با هدف کمک به اقتصاد سینماست و ما به دنیال ایجاد فضایی هستیم تا فیلم‌هایی که می‌توانند به چرخه اقتصادی سینما در شش ماهه دوم سال 96 کمک کنند؛ فرصت اکران داشته باشند. البته هنوز طرح اضافه شدن سرگروه جدید مصوب و تایید نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز