خبرگزاری کار ایران

کساییان در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

جزییات رسیدگی به پرونده‌های «خبرنامه دانشجویان ایران» و «خبرگزاری پانا» و «هفته‌نامه راه شهیدان شهرضا»

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۵۵

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به پرونده «خبرنامه دانشجویان ایران» و «خبرگزاری پانا» و «هفته‌نامه راه شهیدان شهرضا» خبرداد.

علی اکبر کساییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،‌ با اشاره به جلسه رسیدگی به پروند‌هایی که امروز در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، گفت: امروز به پرونده اتهامات «خبرنامه دانشجویان ایران» به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات خاطرنشان کرد: همچنین به پرونده مدیر مسئول «خبرگزاری پانا» به اتهام افشای اطلاعات شخصی هم رسیدگی شد که پس از ختم رسیدگی با نظر اکثریت اعضای هیات منصفه، مجرم شناخته شد و هیات منصفه وی را مستحق تخفیف دانست.

وی گفت: در جلسه امروز همچنین به پرونده مدیرمسئول هفته‌نامه راه شهیدان شهرضا به اتهامات نشر مطالب خلاف واقع و توهین به شکات رسیدگی شد که مدیر مسئول این هفته‌نامه در خصوص اتهام نشر مطالب خلاف واقع مجرم شناخته شد و در خصوص اتهام توهین به شکات مجرم شناخته نشد. همچنین مدیرمسئول این هفته نامه از سوی هیئت منصفه مطبوعات مستحق تخفیف دانسته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز